Auuuu...!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg jobber nå 30% (altså 70% sykemeldt). I dag etter å ha jobba i 3 timer, låste bekkenet mitt seg helt :/ Klarte ikke å komme meg noe sted. Måtte bruke en melketralle som rullator for å komme meg i garderoben for å få skifta, og en kollega måtte hente bilen min til meg, og jeg klarte så vidt å kjøre hjem.
Har jo kjent litt bekkensmerter tidligere, men nå var det sykt vondt :/

Er det fysioterapeut jeg burde oppsøke da? Skal til legen på tirsdag, så kan vel få en henvisning da tenkte jeg.. :)

off, stakkar deg! Snakk med legen din, han henviser deg nok videre :)

Det der er grusomt :( Snakk absolutt med legen din, få en henvisning til fysio. Kan ikke gå sånn som det der :(

Huff, det må være forferdelig! Kan du ikke få henvisning til fysioterapeut da?

Om det er låsning så bør du dra til kiropraktor .. sånt er helt for jæ.... vondt. Unnskyld uttrykket men det er grusomt..

På "mobben"

Ja, jeg har time hos legen til tirsdag, så får høre med hun da :) Det er helt sant Bambino, det er forj... vondt! Dumt å ikke gjøre noe med det, og kanskje bli enda verre også :/

Uff, hørtes forferdelig vondt ut :( Sist svangerskap hadde jeg bekkenløsning og ble henvist til fysioterapeut, men har desverre ingen god erfaring med det. Jm sa at om jeg får det denne gangen også så rådet hun meg til å prøve kiropraktor eller akupunktur faktisk. Kanskje det er verdt å prøve for deg? :)

Uff, hørtes forferdelig vondt ut :( Sist svangerskap hadde jeg bekkenløsning og ble henvist til fysioterapeut, men har desverre ingen god erfaring med det. Jm sa at om jeg får det denne gangen også så rådet hun meg til å prøve kiropraktor eller akupunktur faktisk. Kanskje det er verdt å prøve for deg? :)

Det kan godt være det også er en god idé :) Får høre med hun. Bassengtrening skal vel også hjelpe?

Det kan godt være det også er en god idé :) Får høre med hun. Bassengtrening skal vel også hjelpe?
Bassengtrening er sikkert veldig ok, har ikke testa det ut så kan egentlig ikke gi noe godt svar på det. Har hørt mange mener det skal være bra da i hvertfall :)

holder på å teste ut bassengtrening nå, men har akkurat begynt så ingen erfaring og komme med nå, men virker bra :-) det er gjennom fysioterapeuten jeg kontaktet pga bekkenløsningen da. vet ikke hvordan det er i forhold til en evt låsning.

Ja, jeg har time hos legen til tirsdag, så får høre med hun da :) Det er helt sant Bambino, det er forj... vondt! Dumt å ikke gjøre noe med det, og kanskje bli enda verre også :/

Har hatt noe problemer med at bekkenet mitt har låst seg jeg også. Jeg oppsøkte kiropraktor og det hjalp meg veldig :D Sikkert lurt å høre med legen uansett, men har litt inntrykk av at legene ser litt ulikt på det med bekkensmerter.
Veldig mange har jo utrolig god nytte av bassengtrening også i varmt vann, sammen med andre gravide som også har bekkenproblemer :) Lykke til og god bedring :)

Back
Topp