AUUUU!!!!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Fy fabian å vondt jeg får i underlivet når jeg bøyer meg, både sittende og stående. Er en så sviende smerte, og det er og vondt i baken. Skulle tro det var forstoppelse. Skulle reise meg opp i sta, og klarte ikke å gå et skritt uten at det skøt smerte i underlivet. Og det er såååååå vondt at jeg har mer lyst til å griiine. Håper det gir seg snart.

Nei, det er absolutt ikke noe godt. Nesten så jeg blir litt bekymret.

Er vel ikke helt det samme,men jeg hadde skikkelig vondt oppi skjeden forrige svangerskap mot slutten. Ingen som visste hva det var da. Det stakk noe helt sinnsykt uansett hva jeg gjorde. Som om noen dreiv med en piperenser av piggtråd oppi der.. men var visst ikke farlig hvertfall.

Det er en slags stikkende svinende smerte, som skyter seg igjenno bekkenet/underlivet. Ja, det er driiiit vondt.

Er vel ikke helt det samme,men jeg hadde skikkelig vondt oppi skjeden forrige svangerskap mot slutten. Ingen som visste hva det var da. Det stakk noe helt sinnsykt uansett hva jeg gjorde. Som om noen dreiv med en piperenser av piggtråd oppi der.. men var visst ikke farlig hvertfall.
Ja, er enda en måte å forklare det på.

Det er ikke en del av bekkenløsninga da? Jeg har mye vondt "innafor skambenet" på en måte, noen ganger kjennes det ut som om jeg skal sprekke åpen der nede.. jippi for bekkenløsning sier jeg bare...

Har tenkt tanken sjøl, for jeg har så vondt i dag og. Og i dag er det mer innafor skambeinet som du sier. Har jo bekkenløsning, og hadde det i begge forrige svangeskapene. Men ikke på denne måten. Ja, som du sier...hurra for bekkenløsning...

Au! Det hørtes vondt ut... Føler med deg og dere.
Mitt bekken har en fin dag i dag, klarte nettopp å vaske gulvet, og det etter en tur til jordmor. Skulle ønske jeg kunne dele denne tilstanden...

Godt er det ikke nei. Og det kom jo så plutselig. Aktupunkturen har funket til nå, men siste gangen jeg var å fikk det, så funket det til dagen etter, og har hatt sååå vondt etterpå. Skal bli godt når jeg blir kvitt det ja.

Back
Topp