Auuuu!

Trudee

Glad i forumet
Har nedpress som F***! Har sovet 3 timer inatt og er totalt ferdig. Har hatt så vondt i rompa at jeg har aldri kjent maken. Føles ut som ungen er på vei ut feil plass ;) Er det normalt å ha så vondt nedpress? Noen som har erfaring på om dette er et tegn på at jeg kanskje føder snart..

Har ikke erfaring med nedpress i det hele tatt, men det hørtes ikke godt ut! Håper det er tegn på at fødselen snart er igang da! ;)

Samme her... Den siste uka har vært slik, der alt må slippes for å holde fokus på uehahet/vonten, men det kommer takvis her, så jeg får litt pause innimellom...

Ingen tvil om at baby holder på å legge seg til! Har masse nedpress selv og føler meg mørbanka mellom beina

Uff, ja! Må sette meg av og til for å forsikre meg om at hun ikke kommer ut bakveien;) skikkelig ubehagelig...

Slik hadde jeg det når fødselen satte i gang sist :)

I følge jm er jeg visst i tidlig fødsel, har tegningsblødning nå og nedpresset kommer med jevne mellomrom selv om jeg ikke kjenner rier enda, håper jeg dette kommer i gang skikkelig snart! Er bare ferdig med å være gravid nå :) spiste fiskeboller med karri til idag så håper karrien setter fart på sakene! :p

Så spennende:) håper virkelig d skjer noe her også snart- går på veggen hvert øyeblikk!! Kanskje vi treffes på barsel i Molde?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Har sliti mye med nedpress selv, men ingen baby hos meg enda:( nå hadde jeg en del "rier" av no slag i hele går og i natt. skal til jordmor i morgen. håper det har skjedd noe:p men masse lykke til med deg! :D håper det skjer noe hos deg snart. Du er jo tross alt en uke lenger på vei enn meg;)

Back
Topp