auuuu :(

LadyOnHeels

Elsker forumet
tror jeg er i gang nå og fytti h***** for en smerte det allerede er  rakk ikke engang noe sex  

håper på positiv oppdatering senere i dag! 

wish me luck på at jeg for en flott fødselemoticon  (og for mine face venner så er ikke dette noe jeg annonserer der!)

Hipp hurra! Ikke for smertene for de vet jeg er forjævlig vondt,  men for at du er igang!emoticon 
Da krysser jeg fingrene for at snuppa er her i løpet av dagen og at fødselen går fint! Masse lykke til!

Masse lykke til!! Hadde termin i går jeg og, men her er det ikke særlig vondt... Jeg vil og ha vondt!!! 

yay!!! Lykek til. gleder oss til oppdatering!

Oj så spennende!! Masse lykke til:)

Så spennende! Håper du får en flott opplevelse og at alt går bra! Masse lykke til!

Ønsker deg masse lykke til:)

Ooooh! Lykke til! 

Jeg har ledig plass på mitt rom om du snart blir ferdig :D 

Lykke til!!

blåkanin skrev:
Ooooh! Lykke til! 

Jeg har ledig plass på mitt rom om du snart blir ferdig :D 

Jeg ligger på barsel 2 på rom 2122/2123;) Gratulerer så mye :D Til alle så kommer en bedre oppdatering senere/ i morgen. Kan si at fødsel gikk fint, jeg fikk føde vaginalt????(litt blanede følelser om det ja:/ )

Gratulerer så mye!!!

Så bra! Gratulerer så mye, har vært spent på deg i dag asså, gleder meg til oppdatering! :-)

Oh! Gratulerer så mye!

Sendte deg en melding jeg, sånn i tilfelle du sjekker mobilen oftere enn bv :D 

Åh, dette har jeg ikke fått med meg!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!!!!! Håper alt er bra med dere!!! Gleder meg til å høre mer når du får kommet deg litt!

Back
Topp