Auuuu!

Buca

Blir kjent med forumet
Blir nesten litt nervøs her nå.

I går kveld fikk jeg en tre fire runder med kjempevonde stikk helt nederst i magen. Kjentes nesten ut som jeg skulle revne fra innsiden. Ble bare stående å pese til det hele gikk over. Har fortsatt vondt med litt ujevne mellomrom. Men nå i mye kortere perioder. Magen var ikke hard på toppen slik den bruker å være når jeg har kynnere.

Har litt vanskelig for å forklare hvor smertene sitter, men det virker som det er helt på nedsiden av livmoren.

Er det flere som har opplevd dette? Har søkt litt både i bøker jeg har og på nettet, men har ikke funnet noe om det.

Noen som vet hva det kan være?

Auu, auuu!!! [:@]
Har hatt sånn vondt jeg også.. Veeeldig ubehagelig.
Spurte jordmora, og hun mente at det var smerter som kom fra livmora. Junior har snudd seg på hodet nå, og da var det "normalt" at det pressa på og gjorde vondt både her og der...

Ta en tlf til føden og hør med de.

La oss si det slik: Det gikk opp for meg i går at dette nok kommer til å gjøre helt vanvittig vondt når det setter i gang for alvor...

Men jeg ble litt redd også, siden jeg ikke kunne finne noe info om at dette er vanlig. Syns det er litt tidlig om jenta vil ut i verden nå [:)].

Du får kontakte jordmor eller føden, vsit du er litt usikker.
Men tror ikke at det er noe fare for at babyen kommer ennå.

Siden det ikke har blitt værre ser jeg ikke noen vits i å snakke med føden. Bare litt trygt å høre om andre har hatt det på samme viset [8|]

Er vel normalt at det gjør litt vondt, når magen begynner å bli stor. 

Back
Topp