Auuuu

Tinan

Glad i forumet
Jeg har så vondt nedentil nå, Blir jo litt bekymra også, Ille stikking spes ved venstre eggstokk, Og føles som det er rett ved kjeden. Flere som har sååå intenst vondt? Blir veldig bekymra.

Er helt vanlig. Bare livmora som strekker seg litt[:)]

hadde mye stikking og strekking forrige gang husker jeg, men er helt normalt[:)]

Ja oki, Ja jeg hadde det mye i starten men så dabbet det av litt, Men nå har det kommet skikkelig altså, Vil bare legge meg i fosterstilling å gråte. Har så vondt...

Kjenner det igjen![:)]

Det kommer til å komme og gå gjennom svangerskapet, og det er bare et sundt tegn! [:D]

så jeg burde egentlig være gla at at det er så ille?? Altså at alt er som det skal?

Det kan godt hende at det bare er livmora som strekker seg, og at det er helt normalt [:)]

Men hvis du virkelig har så vondt som du sier, og det er der ofte/hele tiden, så tror jeg at jeg vil anbefale deg å få sjekka det hos legen. Så er du i hvertfall sikker [:)] Vi vet jo ikke HVOR vondt du faktisk har - det kan jo hende at det ER noe, og da er det synd hvis du lar deg berolige av trøstende svar her inne.

Sender en liten trøsteklem, jeg.

har det samme her!
spesielt etter at jeg har vært på do.
men bra det er slik som det skal være :)

ORIGINAL: Tinan

Ja oki, Ja jeg hadde det mye i starten men så dabbet det av litt, Men nå har det kommet skikkelig altså, Vil bare legge meg i fosterstilling å gråte. Har så vondt...

Oy[&o] Det hørtes jo litt voldsomt ut da! Kanskje du skulle ringt og hørt bare for å være sikker?

hvis du her smerter så ville jeg ringt til legevakta. bare for å være på den sikre siden

Jeg fikk et skikkelig stikk inni der i dag. Men det gikk over med en gang. Har ikke kjent sånn før, så håper at det var bare livmora som jobba.
Håper det går bedre med deg da! Hørtes jo veldig vondt ut sånn som du beskriver det....

Jeg har jo også stikk rundt livmora innimellom, vondt nok til at jeg utbryter et høyt "AU!" også.

Men det er bare når jeg løfter Lillemor for fort eller skjevt, og aldri så ille at jeg føler for å legge meg ned og gråte.

Hvis det er så ille for deg, Tinan, så vil jeg anbefale en sjekk for sikkerhets skyld!

eg og har de der smertene i magen og sjekket opp i det i dag.. va kjempe redd for at det va smerter som gjør at eg mister :(((

fikk beskjed om at det va helt normalt pga livmor som de andre her sier, og at det kunne gjøre så vondt at man vil hyle au og grine ... så det va visst en sundt tegn ja. MEN som et par sier, sp kan det jo være at det ikkje kun er det med deg.. men det va visst normalt med smerter nå.... :)))))

Huff da![&o] Ta det rolig, ikke stress!
Selv om det er normale smerter synes jeg likevel du skal ta en tur til legen om du bekymrer deg!
Trøsteklem

Tusen takk for alle rådene Jenter, Jeg er litt roligere i dag, Å smertene er lit mildere. Så lenge det ikke er noe blod å se, så skal det gå ra. ul den 14. spent.

Godt at det har lettet!

Husker selv at jeg var veldig bekymret, men slo meg til ro med at det bare var "gode" smerter. Det er jo et godt tegn at livmora vokser[;)] Tenk så stor den SKAL bli![:D]

Ååå så deilig, ønsker meg virkelig inn til dere februar-snupper!

Perfekt måned å få baby i!![:)]

Back
Topp