Auuuu - nå kom hun

twinanne

Forumet er livet
Nå har tr kommet  - tror jeg steike vondt i magen, jeg som ikke har menssmerter til vanlig. Men det har sikker noe med at det drøyer og Synarella roter med hormonene mine. Det er bare såvidt nå, men da er det vel full fart snart tenker jeg. Regner med at det hjelper på svimmelheten når hun kommer igang, er sikkert derfor at jeg har vært hjemme fra jobb 2 dager nå.

Husker at det var vondt sist også, men det virker nok ekstra ille på meg som ikke er vant til noe annet signal enn at hun dukker opp uten smerter. Men det er ikke så vondt som en SA da, etter 7 uker. Så jeg for vel trøste meg med det.

Det er snodige greier hvordan kroppen reagerer i et IVF forsøk, så mye tull det blir ut av det for noen av oss. Det er godt at noen ikke merker så mye synes nå jeg.

så flott at hun kom nå da[:D] grattis[:D]

korti begynner du på sprøyter?

Hmmm. Jeg sa jo jeg kunne sende mi til deg, og hun bruker jo å være ganske så slem [&:] Sorry![8D]

Men det er jo bra da, du gikk jo og venta på henne.

Det er greit å få dette overstått, slik at hun snart er ute av bildet om en liten uke. Da slipper eg iallefall henne på besøk når jeg starter med sprøyter.

OK så det var din tr som kom over og besøkte meg også, men da har hun vel dela på smerten da for hun er vel ikke ferdig med ditt besøk enda heller babyT.

VilSåGjerne jeg starter på sprøytene 23/4, neste onsdag med andre ord. Da kommer du vel snart etter med tr du også nå da, hvor fort kommer hun når du starter med disse pillene da?

ORIGINAL: twinanne

VilSåGjerne jeg starter på sprøytene 23/4, neste onsdag med andre ord. Da kommer du vel snart etter med tr du også nå da, hvor fort kommer hun når du starter med disse pillene da?

eg husker ikke,det er så lenge siden eg brukte de sist, men kanskje rundt 10 dager......

ORIGINAL: VilSåGjerne

eg husker ikke,det er så lenge siden eg brukte de sist, men kanskje rundt 10 dager......

OK da betyr det at det ikke virker så veldig fort da. Men det er jo en stund igjen før de stenger for sommeren så dette her rekker du fint, et forsøk til før sommerferien. Håper at vi har en liten hemlighet i magen de fleste av oss i sommer da.

enlitenen jeg glemte hvist å svare deg i går, jeg kan nok ta paracet, men ibux holder jeg meg langt unna. Men jeg har ikke tatt noe smertestullende så langt.

Hege takk skal du ha blir nok bedre snart enten det tar 1 eller flere dager, men det var litt slik sist også ettersom jeg gikk så mange dager før tr dukket opp, men da var jeg ikke svimmel, men hun startet ikke skikkelig opp før i dag, så da for jeg vel se å karre meg på jobb i morgen - ja jeg har vært hjemme i dag også, men nå har det hjulpet på svimmelheten min er bare litt småsvimel nå og da nå, så da er det greit å dra på jobb i morgen.

Det er greit å få dette overstått, slik at hun snart er ute av bildet om en liten uke. Da slipper eg iallefall henne på besøk når jeg starter med sprøyter.

OK så det var din tr som kom over og besøkte meg også, men da har hun vel dela på smerten da for hun er vel ikke ferdig med ditt besøk enda heller babyT.

Det er nok godt mulig det er mi tante, du [;)] Hun har som regel korte men brutale besøk her. Sterke smerter og blødninger i to dager, spotting tredje dag, så er det hele over, heldigvis. Selv om jeg skulle gjerne ha bytta og hadd normale blødninger og midre intense smerter i 4-5 dager.

ORIGINAL: babyT?

Det er nok godt mulig det er mi tante, du [;)] Hun har som regel korte men brutale besøk her. Sterke smerter og blødninger i to dager, spotting tredje dag, så er det hele over, heldigvis. Selv om jeg skulle gjerne ha bytta og hadd normale blødninger og midre intense smerter i 4-5 dager.

Da kan det nok være at hun stakk litt sjapt av fra deg, for her blir hun i 6 dager til ende, så det kan hende at jeg fikk litt av tiden din også, men normalt så har jeg jo ikke smerter da og normalt så har jeg 5 dager uten spotting også, men jeg hvet av erfaring nå at denne er skikkelig kraftig og varer en dag lenger. Eh....jeg håper dette ikke blir alt for mye detaljer for noen, da beklager jeg[&o]

ORIGINAL: babyT?

Da kan det nok være at hun stakk litt sjapt av fra deg, for her blir hun i 6 dager til ende, så det kan hende at jeg fikk litt av tiden din også, men normalt så har jeg jo ikke smerter da og normalt så har jeg 5 dager uten spotting også, men jeg hvet av erfaring nå at denne er skikkelig kraftig og varer en dag lenger. Eh....jeg håper dette ikke blir alt for mye detaljer for noen, da beklager jeg[&o]

Æh! Vi tåler da litt detaljer. Det er jo likt for de fleste [;)]

Back
Topp