Auuuu auuuu!

Ellu

Elsker forumet
Hva er dette da?

Jeg måtte legge med litt nedpå på formiddagen idag, følte meg helt gåen.
Da jeg stod opp fikk jeg plutselig skikkelig vondt i venstre side, ikke i magen eller ryggen, men på siden. Det var så vondt at jeg ikke klarte å stå, måtte sette meg ned på huk... Så gikk det litt over og vi dro avgårde på besøk. Mens jeg satt der kom det plutselig tilbake og i bilen på vei hjem var det skikkelig vondt igjen. Nå gjør det fremdeles veldig vondt og jeg føler meg helt rar i kroppen; fryser og er uvel.
Det kan vel ikke være uvi for da hadde jeg vel merka et eller annet, ikke svir det og ikke går jeg ofte på do heller. Tok meg en paracet nå istad og prøvde å legge meg, men da ble det verre. Så nå sitter jeg her i sofaen da....

Må innrømme at nå er jeg lei disse vondtene og magen som bare er i veien, og jeg har egentlig vært i veldig fin form hele tida og ikke har jeg spesielt stor mage heller. Så jeg burde vel egentlig ikke klage. Men nå vil jeg bare ha dette overstått altså og få tilbake kroppen min!

ORIGINAL: Poppsi

Huff, hørtest ikke godt ut =/trøsteklem

Sender en klem jeg også!!

jeg har det på helt samme måte. her har det vært fryktelig vondt og nei det går ikke helt over.
trudde først det var rier, men jordmor trodde kanskje det var nerver som lå i klem.
har laget meg varmepakkning som jeg ligger med hele tiden å det er til litt hjelp.
bare fukt ett glasshåndkle å legg det i en pose å sett det inn i micro ovnen i ca 40 sek,.
det har iallefall hjulpet meg litt.
men jeg tenkte på ... kommer smertene dine også når du ligger på siden?
mine kommer som regel da og når jeg reiser meg.
i natt var det så jævli att jeg skrek og gråt av smerter. er det sånn med deg å kanskje?

Off, hørtes ille ut, men har ingen gode råd dessverre! Håper det gir seg! Snart er vi alle uten store mager og de plagene den kan medføre, får bare bite tenna sammen siste dagene/ukene[:)] (Men selvfølgelig ringe lege el om det virker alvorlig!)

Takk jenter!
Det har blitt bedre nå. Vet ikke om det er pga paraceten eller at jeg har sitti rett opp og ned i sofaen i noen timer nå.
Det kan hende det er noen nerver i klemme,ja. Vondt er det i alle fall.[&:]

akkurat sånn har jeg det nå og. Våkna fra en tre timers lur nå..(har sovet 3 og 4 timer de to siste nettene, så var godt sove litt nå)
Jeg har vondt i hele magen da, men mest på sidene liksom. Har jo ligget på siden,Var slik når jeg våknet i natt også... Da er jo hele magen i klem..[&:]
Jaja, godt det nærmer seg slutten nå[:)]

Back
Topp