Auuu

beate82

Betatt av forumet
jeg har fått en kong mellom beina,å jeg har så vondt for å sitte.Kan ikke ha på meg truse en gang,noen som har opplevd dette??

EN KA FOR NOKE?????????[8|][8|][8|][8|]

Ja det har jeg opplevd flere ganger..
Ta litt gasbind eller lignende med grønnsåpe på.. Det har pleid å hjelpe for meg..

Ja, flere ganger. Prøv å knipe på den når du dusjer og ta plaster på etterpå, så pleier de i alle fall å forsvinne på meg etter noen dager.

en kong...stor kvise lignende greier tror jeg...venninna mi klaga over en dlik en gang...Hu sa det var noe sånn... 

Huff! høres ikke deilig ut! Skal ikke klage over en liten, vond kvise i panna lenger iallefall![;)]

Men hvor stor blir en sånn kong sånn ca? Lurer fælt![;)]

auuuu
høres ikke noe godt ut nei[:'(]

Jeg fikk en kong akkurat i trusekanten en gang og den forsvant ikke før etter en måned! Vokste bare seg større og ble vondere og vondere, til slutt gikk jeg til legen men fikk bare beskjed om at den ville forsvinne av seg selv. Den forsvant ikke før jeg knep hull på den og da var den blitt like stor som en M-sjokolade! Det var driiiitvondt....

ORIGINAL: tullmusa

Huff! høres ikke deilig ut! Skal ikke klage over en liten, vond kvise i panna lenger iallefall![;)]

Men hvor stor blir en sånn kong sånn ca? Lurer fælt![;)]

Back
Topp