Auuu...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
ååå ny kraftig uvi med blod og hele pakka, det er så grusomt vondt. heldigvis hadde gutten legetime hos min gamle fastlege som er helt fantastisk så han tok imot urinprøven min og ordnet resept for meg så får vi bare håpe antibiotikaen virker fort...

måtte bare syte litt for dette er så forferdelig vondt!

Off, så kjedelig!! God bedring!! Godt legen din hjalp deg så snart :)

tusen takk, satser på blødningen og de verste smertene gir seg raskt hvertfall :-) får så innmari mye kynnere i tillegg

kidney_drinking_water.gif
Å NEIII! Det er vondt det! Drikk store mengder vann! da skyller du vekk bakteriene!! God bedring til deg!

Æsj da,håpe den snart er vekke! God bedring så lenge...:)

Æsj, det er skikkelig vondt! Appelsinjuice hjelper også veldig bra, jeg vet jeg drakk 3 liter om dagen da jeg hadde det, eneste som hjalp! God bedring, håper du snart blir bedre! :)

God bedring! :) Håper du blir kvitt det i en fei!

Tusen takk jenter :-) blør ikke så mye lenger så håper det er tablettene som har begynt å virke allerede. men jeg skal egentlig ha bassengtrening i morgen, er det noe jeg burde droppe?

Tusen takk jenter :-) blør ikke så mye lenger så håper det er tablettene som har begynt å virke allerede. men jeg skal egentlig ha bassengtrening i morgen, er det noe jeg burde droppe?

Ja, vent en uke du :D ta det litt piano nå som du også tar antibiotika:)

ja droppa det jeg :-)

Back
Topp