Ø Ønsker<3 Elsker forumet 8 Feb 2013 #1 Klarte å stryke litt av fingeren min med strykejernet siiiinsyky vondt :/
UneMi My love grows stronger every day Oktobermirakler 2013 VIP 8 Feb 2013 #3 Følte du ikke at fingeren din var rett nok?? Gravide altså... Uff, det er absolutt ikke noe godt. Håper du ikke får stygt brannsår
Følte du ikke at fingeren din var rett nok?? Gravide altså... Uff, det er absolutt ikke noe godt. Håper du ikke får stygt brannsår
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 8 Feb 2013 #4 Haha, nei den var litt skrullete så måtte stryke den nei skulle bare holde litt i enden på skjorten åsso kom fingeren under jernet(
Haha, nei den var litt skrullete så måtte stryke den nei skulle bare holde litt i enden på skjorten åsso kom fingeren under jernet(
Ønskerbaby September 2013<3 8 Feb 2013 #5 Å det er så vondt det! Jeg klarer alltid å gjøre sånne ting, så har branngele i alle rom her
H hemmeligennsålenge September 2013 <3 9 Feb 2013 #8 uff det klarte jeg også for ikke så lenge siden, bare det var håndleddet og det er sykt vondt.