AUUU

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Har så vondt i nakke å rygg...aldri hatt problemer med det før, men nå blir det bare værre å værre... hvordan angriper jeg dette?

kiropraktor eller manuellterapi tenker jeg.. hvis dette ikke hjelper veit jeg mamma har hatt super effekt av bare noen timer hos en naprapat[;)]

Ammer du? jeg fikk fryktelig låsing som kjentes som om jeg skulle miste pusten med førstemann... fikk timer til kiropraktor, ammepute og streng beskjed om å sitte skikkelig.. eller så kanskje du belaster feil om du går mye med babyen inne, er jo fort gjort å gå litt som en tulling da..[;)]

ORIGINAL: Mamsen til Bella

Ammer du? jeg fikk fryktelig låsing som kjentes som om jeg skulle miste pusten med førstemann... fikk timer til kiropraktor, ammepute og streng beskjed om å sitte skikkelig.. eller så kanskje du belaster feil om du går mye med babyen inne, er jo fort gjort å gå litt som en tulling da..[;)]

ja ammer, bruker ammepute men kjenner jeg ikke slapper av. Tar meg selv mange ganger med å sitte med skuldrene langt oppi ved øra[8D] nettopp tatt 2 ibux også. Fungerer akupunktur?

det har jeg ikke prøvd..
men det som kan hjelpe er å ta av bhn.. amme liggende på sengen noen måltid.. varm dusj..

god bedring[:)] ikke noe godt det der[&:]

ORIGINAL: hensja

Kanskje bare få deg en god massasje?!? Jeg kjenner også mer til smerter i rygg og nakke, men er nok pga løfting, bæring, byssing osv [;)]

sign, av og til er det ikke noe mer enn en god lang massasje som trengs. Så du kan jo alltids prøve det først, før du begynner å bruke penger på kiro, fysio osv.

Unn deg en time med litt god massasje, om det ikke gjør susen så bør du kontakte fysio eller kiropraktor.. Svøming hjelper også på såre og ømme muskler[:)]

Back
Topp