Auuu

linko

Forumet er livet
Emma bet meg i puppen for første gang idag. Det var ikke noe behagelig nei. Bet meg til blods,så nå blør jeg hver gang jeg skal amme. Lurer på hvordan det vil gå når hun får tenner oppe i tillegg[&:]

Fler som har barn som biter? Og er det da noe de fortsetter med lenge?

Uff! Det er skikkelig vondt når de begynner å bite! Jeg har to gutter som begge begynte å bite i 8mnd-alderen. Da hadde de fått flere tenner og det ble bare verre og verre. Det endte opp med at jeg sluttet å amme begge to pga biting[&:] Håper lillesøster ikke tar etter brødrene sine[:)]

Og håper Emma kommer på bedre tanker snart og slutter å bite[;)]

Ho bet meg idag for første gang [&:] eg sa AU, og da skreik ho [8D]

ORIGINAL: Jippiya!

Uff! Det er skikkelig vondt når de begynner å bite! Jeg har to gutter som begge begynte å bite i 8mnd-alderen. Da hadde de fått flere tenner og det ble bare verre og verre. Det endte opp med at jeg sluttet å amme begge to pga biting[&:] Håper lillesøster ikke tar etter brødrene sine[:)]

Og håper Emma kommer på bedre tanker snart og slutter å bite[;)]

Shit, håper virkelig ikke det blir værre og værre her. Hun har to tenner nede, håper virkelig det drøyer med tenner oppe nå. Ser for meg hun biter vorta tvers av[&:]

Vanessa småbeit litt, men den dagen hun virkelig beit, da satte jeg i et hauk som sikkert hørtes over fjella, å siden gjorde hun ikke det.
Torben gomler litt, men har ikke tenner enda.
Høres fryktelig vondt ut når hun biter så kraftig!

Jeg har hørt at de kan bite noe i samenheng med at tennene kommer. Og noen gjør det bare en gang.
Håper det ikke skjer flere ganger Linko, hørtes utrolig vondt ut...

ORIGINAL: #Tonje#

Vanessa småbeit litt, men den dagen hun virkelig beit, da satte jeg i et hauk som sikkert hørtes over fjella, å siden gjorde hun ikke det.

Jeg satt vel i ett ganske så høyt auuu. Hun tittet forfjamset på meg. Og jeg stoppet tvert å amme. Da ble hun sur, for hun var jo ikke ferdig. Ventet litt så fortsatte jeg på andre puppen. Men jeg gruer meg for hver gang nå, livredd hun skal gjøre det flere ganger.

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: #Tonje#

Jeg satt vel i ett ganske så høyt auuu. Hun tittet forfjamset på meg. Og jeg stoppet tvert å amme. Da ble hun sur, for hun var jo ikke ferdig. Ventet litt så fortsatte jeg på andre puppen. Men jeg gruer meg for hver gang nå, livredd hun skal gjøre det flere ganger.

Ut i fra signaturen din, så ser hun ut som ei skikkelig søt rampejente, men vi får håpe at hun alikevel ikke biter deg flere ganger. [;)]

Back
Topp