Auuu!! *Oppdatert*

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Huff har fått så synke stikkinger i høyreside og er helt øm oppe på livmoren!
Sitter og tårene sprenger på, og bekkenet er helt grusomt!![&:][&:][&:][&:]
har nett klart og kranglet meg til lege time i dag kl 1230.
(hun ville ha meg inn ganske snart men hadde ikke time før i morgen kl 13?)
Hallo!! hva tenker hun med?![:@][&:][:(]

Nå har jeg vert til legen og det viste seg at babyven har snudd seg med hode ned og begynt å trykke ned over [&:][&:] og pga bekkenløsning så var det smerter i musklene som holder livmoren på plass..
på urinprøven som de tok nå var det også utslag på ett eller annet så må inn igjen på Fredag for ny vurdering....[&:] Klarer nesten ikke vente til Fredag. Har så vont og er så engsteligt..[:(][:(][:(]

Krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille. Lykke til hos legen! [:)]

Husk å oppdatere oss da! [:)]

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut, godt du kom inn i dag! Lykke til og håper alt er bra med dere begge;)

ORIGINAL: AngeLine

Krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille. Lykke til hos legen! [:)]

Husk å oppdatere oss da! [:)]

sign

uff skjønner deg godt jeg.
Du får ta det med ro og prøve å ikke anstrenge magemusklene for mye, har selv slitt med mye smerte i musklene dette svangerskapet pga tvillinger. De Magen vokser liksom fortere en det musklene klarer å strekke seg, spes øverst ved mellomgulv og langs høyre side.
Er ikke spes behagelig, men denne delen av plagene dine skal være ufarlig. Håper prøvene dine blir bra til fredag[:)][:D]
Her krysses fingre og tær[:)][:)]

Ta godt vare på deg selv nå. Legg deg på sofaen og krev litt oppvartning [;)][:D]

Lykke til på fredag og fortsatt god bedring! [:)]

Ta godt vare på deg selv nå. Legg deg på sofaen og krev litt oppvartning [;)][:D]

Signerer.[:)]

Signerer denne jeg.. Lykke-klem..

Back
Topp