AUUU fy F så vondt!!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
I dag var den sjikkelig vond :/ krampe i leggen..
Har hatt kramper en del netter nå, og det ødelegger jo nattesøvnen + det er forferdelig vondt.. Den i natt trodde jeg ALDRI skulle slippe taket! Fy søren så vondt!!

Er det magnesiumtabletter som er tingen eller??

Ja, jeg bruker magnsiumtabletter, og det hjelper, men kun dersom jeg i tillegg drikker mer vann. Løper jo på toalettet hele tiden, men det hjelper veldig på krampene, og da er det verdt det :)

Tar magnesium men har stadig kramper fordet.. Så jeg vet ikke om det hjelper, men kunne jo hende jeg hadde hatt mer hvis ikke.. Her er dag hadde jeg krampe i tærne, DET var forferdelig det :/ håper det gir seg litt hos deg snart, for det er slitsomt med disse vonde krampene :/

Jeg er også plaget med kramper daglig...spesielt plaget om morgenene.Både i legger og tær... Aner ikke hva som hjelper desverre

Hadde aldri hørt om det med tråden jeg. Måtte Google det når du hadde skrevet om den på tråden her. Jeg kommer til å prøve det i natt :)

Å.. Kanskje jeg må prøve dette med ulltråden. Men hvor stramt skal den sitte da?

Hvordan gikk det? :)
Natt 2 med ulltråd uten kramper her :) yei!!
Hadde ikke kramper i natt nei, så skal fortsette med tråden. Jeg har ikke kramper hver natt ellers heller, men bedre føre var osv ;) Bra du ikke hadd noe denne natta heller da :)

Back
Topp