Auuu...forbanna dritt!!

buster

Forumet er livet
Tror dere ikke jeg sparka lilletåa i vogna igår kveld da!
Auuu!!!![:@][:@][:@]

Tror nok det er brudd for tåa er KJEMPEhoven og knallblå!!
Er vel ikke stort å gjøre med d, må vel gro av seg selv,
men skal en tur på legesenteret og få konstantert at det er brudd da..
Kunne være lenger oppe enn akkurat i tåa også...

Søren altså, og idag som jeg ikke har bil da!![:@]

Huff da. Er det ikke typisk ??? Håper at du bare har bristet eller forstuet den og ikke knukket den da.
God bedring vennen !!!

Klemmer

Var nok brudd ja! [:@]

menmen går seg vel til!!! [;)]

God bedring, da[:)]  - stakkars lille tåa!![8|]

Uff hørtes ikke særlig godt ut! Blir ikke lange trilleturer fremover nå vil jeg tro

Næmmen stakkar!! Er dritvondt det da...bare å lete frem sandalene dine nå da...[;)]

ÅÅÅÅ det er vondt!!! Stakkars deg buster!!!! Det er ofte sånne "småting" som gjør mest vondt!!
Jeg brakk armen da jeg var 10 år, det var ikke vondt! Og så klarte jeg det samme som deg, bare jeg brakk lilletåa ved å spenne borti støvsugeren [:@] Og det var supervondt [:'(] Jeg gikk til legen og han brekte den på plass igjen fordi den sto skeivt! Og det var vondt det [:(] 
Så teipet han den bare inntil den andre tåa, har du gjort det?
Jeg fikk krykker også jeg, men bare i de første to dagene slik at den ikke ble så belastet som han sa... [8|]
Skal du ha krykker?

Chill24: jepp nå er det frem med slippersene!! Får ikke på meg sko og ikke "fine" sandalene mine heller!
           Så da får adidas slippersene duge.. Går på innsida av foten da... hehe..

snusken: slapp heldigvis å brekke tilbake, kom til å gro fint sa legen. Så jeg slipper krykker også!! [;)]
             men han tapet den sammen med tåa ved siden av ja, for stabilitet og for at det ikke skulle være så vondt![:D]
            Er sant som du sier,er ofte slike småting som er mest vondt ja.. [&:]

jeg vet, for jeg har brekt det meste... hehe er ei stor kløne!![:)][&:][:(]

He he [:D] Samme her [:)] Jeg har fått en del skader opp igjennom [:)]

ORIGINAL: careen
jeg tok den nest minste tåa for maaaange år siden i et juleselskap. - sparket borti en koffert med sølvtøy. måtte låne noen digre støvletter av ei gammel tante av mamma så jeg kunne komme meg hjem uten å gå barbeint.

Unskyld - måtte fnise litt her[8D]
ikke for at du fikk vondt, altså, men ser for meg gammeltanta sine støvletter[8D]

ORIGINAL: careen

auau- det er vondt .
god bedring til deg.[;)]
god det er sommer nå da. så du har noe som passer på beina.
håper du blir fort bra igjen[:)]

jeg tok den nest minste tåa for maaaange år siden i et juleselskap. - sparket borti en koffert med sølvtøy. måtte låne noen digre støvletter av ei gammel tante av mamma så jeg kunne komme meg hjem uten å gå barbeint.

hehe...[:D]

ja er godt det er sommer og pent vær!![;)]

Back
Topp