Auuu brystbetennelse er noe dritt....

mor i danmark

Elsker forumet
Heldigvis mye bedre i dag, startet litt tirsdag med feber og litt ømhet, men var flink i dusjen med massasje osv... helt fin onsdag...men torsdag slo det ut for fullt.....auu for s.... sier jeg... over 40 i feber og en babs som helst ville bli klippet av...men masse kjærlighet(les:varme og massasje samt pumpe hver 2 time)har gjort at feberen er borte i dag.... Hadde heldigvis ikke behov for antibiotika eller pencillin, men melken er nesten borte fra babsen...kun mellom 10-30 ml når jeg pumper.... det er da takk gud den som var litt dårlig fra før, men hadde fått den opp på 60-110 ml jo...suukk....

Huff.. hørtes ikke noe godt ut, nei! Fint at du er på bedringens vei[:)]

Kjenner godt til det ja, hadde brystbetennelse for 2 uker siden. Ikke noe kjekt, hadde kjempe såre vorter i tillegg. Pumpet rød melk. Men ble god til slutt, og nå går alt så mye bedre. God bedring til deg også! Melken kommer igjen skal du se. Klarte også bare å pumpe ut 30 ml, men økte med en gang betennelsen var borte.

Ønsker deg god bedring. Det ordner seg nok skal du se..[:)]

ORIGINAL: matti

Kjenner godt til det ja, hadde brystbetennelse for 2 uker siden. Ikke noe kjekt, hadde kjempe såre vorter i tillegg. Pumpet rød melk-gjorde jeg for en uke siden også...klamt til tusen...[&:]. Men ble god til slutt, og nå går alt så mye bedre. God bedring til deg også! Melken kommer igjen skal du se. Klarte også bare å pumpe ut 30 ml, men økte med en gang betennelsen var borte.

Tusen takk til alle, håper bare melken kommer tilbake jeg!!!

ORIGINAL: dua

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

signerer denne ja[;)]

signerer

Signerer! [:)]

Det er no skikkelig dritt det greiene der. Jeg går på pencilling nå... Men har fortsatt vondt, tror ikke det virker..[&:] Håper du blir frisk snart! Pump i vei![;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Det er no skikkelig dritt det greiene der. Jeg går på pencilling nå... Men har fortsatt vondt, tror ikke det virker..[&:] Håper du blir frisk snart! Pump i vei![;)]

jeg pumper og pumper...fikk ett supert tips om å bruke varmepute på puppen i 10 min. innen jeg pumper...det løser så utrolig deilig opp det hele[;)] 

Back
Topp