auue... *Oppdatert*

ida_marie

Flørter med forumet
Har ligget i hele dag.. Feber bare i 38 grader, og himla vondt i magen. Sånn litt krampeaktig og stikking både i mage og rygg konstant...
Noen fler som har det sånn ? burde jeg ringe føden????

Feber kan gi økt med kynnere. Høres ikke godt ut, ta en tlf til føden og hør.
God bedring!!

Det er et bra tegn da[;)]

Hva sa føden? Formen din?

Hvordan går det ?

Er hjemme på en liten perm i fra Føden nå. Hadde (har fortsatt litt) UVI som gjorde att jeg fikk rier.. Men det stoppet heldigvis, Ble innlagt på tirsdag med CRP på 104, men igår kveld var den på 120(!!) Og heldigvis har den sunket til 80. Hurraaa. hehe, har fått intr.Antibiotika, men har nå gått over til piller woho! Ble heldigvis ikke noe fødsel, som de trodde i ett par timer, beste å holde den inne litt til, selvom det bare er 6uker igjen! :D Håper alt er Ok til imorgen så jeg får reist hjem på ånkli! [:)] For alt står veeeldig bra til lille i magen.. Så den på UL og den veier så mye som 2600 gram og har det kjempe bra! :D

ORIGINAL: ida_marie

Er hjemme på en liten perm i fra Føden nå. Hadde (har fortsatt litt) UVI som gjorde att jeg fikk rier.. Men det stoppet heldigvis, Ble innlagt på tirsdag med CRP på 104, men igår kveld var den på 120(!!) Og heldigvis har den sunket til 80. Hurraaa. hehe, har fått intr.Antibiotika, men har nå gått over til piller woho! Ble heldigvis ikke noe fødsel, som de trodde i ett par timer, beste å holde den inne litt til, selvom det bare er 6uker igjen! :D Håper alt er Ok til imorgen så jeg får reist hjem på ånkli! [:)] For alt står veeeldig bra til lille i magen.. Så den på UL og den veier så mye som 2600 gram og har det kjempe bra! :D

god å høre at alt står bra til med småen og deg [;)]. Håper uvi går vekk og at du ikke føder helt ennå [;)]

god bedring klem

Så bra at det ikke ble fødsel på deg[:)]
Håper babyen holder seg inne i magen i noen uker til [:D]

godt å høre at alt står bra til med deg og knøtten i magen..

Back
Topp