auu

ard87

Glad i forumet
nå har jeg hatt så innmarri vondt i ribbeina og under...kjennes ut som om jeg har skikkelig press...har hatt vondt lenge men de siste dagen har det vært så vondt at jeg nesten griner

Huff, ja sånn har jeg og hatt det.
Det er grusomt vondt, men helt normalt tror jeg, mange gravide som har det sånn...

ORIGINAL: LilleSitron

Det er grusomt vondt, men helt normalt tror jeg, mange gravide som har det sånn...

vet du om det er en grunn til å kontakte legen da...??

Du kan jo ringe og høre med legen din hvis du er usikker. Plages veldig mye med at det presser, snart kan jeg ikke sitte foroverbøyd til pcn pga det er så vondt lenge etter en pc stund. Hadde det slik med første og men smertene var mye verre da, spesielt var det noen uker som var vonde, var visstnok normalt, ribbeina som må vike litt og gi plass eller noe i den duren.

ville nokk ringt legen og hørt for sikkerhets skyld. I det minste fått målt et blodtrykk og tatt en urinstix for å være sikker! Ønsker deg masse god bedring [:)]

kan ikke det ha sammenheng med svangerskapsforgiftning eller noe da....?? ikke vet jeg altså, men jeg ville ringt noen jeg ..[:D][:D]

ORIGINAL: ard87

ORIGINAL: LilleSitron

vet du om det er en grunn til å kontakte legen da...??

Jeg ringte ikke legen, men så er det typisk meg å tenke at det ordner seg sikkert...
Huff, jeg er lite flink å ringe legen.
Men som de andre sier her så kan du godt ringe. Da er du på den trygge siden.

sist ble d så liten plass at jeg faktisk knekte et par bhspiler![8|] vondt når d begynner å bli så dårlig plass[>:]

ta kontakt med legen hvis du er usikker! bedre d enn å være bekymret!

tuuuuuuuuuusen takk for svar alle sammen[:D][:D]

føler meg mye mer trygg nå...men tror jeg ringer legen på mandag så jeg er 100% sikker på at det ikke er no farlig[:-]

Gjør det du [:)]

har det sånn selv nå... har snakket litt med tanten min som er sykepleier og helsesøster, og hun sier det er helt vanlig. jeg dovner i tillegg bort under ribbeina.. har sluttet med bh nå. bruker en treningstopp med sports bh inni.. mye deiligere enn de spilene som presser=)
så det er nok ikke farlig eller feil.. bare vondt =) lykke til videre!

Back
Topp