auu...

mona81

Andre møte med forumet
er det flere enn jeg her som ofte har plagsom hodepine???jeg er 16 uker på vei. jeg vil helst ikke spise så mye tabletter, så det ender oftest med at jeg tar tidlig kveld[:)] noen som har et godt svar på hva som er galt?

Hei,du! Jeg har ikke noe svar på hva som kan være galt,men jeg har ett tips mot smertene!! Kjøp eis-gel og smør det i tinningene/panna og i nakken.Det hjelper og er ikke farlig for babyen da det bare er til "utvortes" bruk! God bedring [:D]

Drikk mye vann og få deg nok søvn. Ellers kan det jo være en forkjølelse som er på vei?

hmm, skulle akkurat inn her å "klage" over det samme?! Er 15 uker på vei jeg da, og har hatt denne intense bankende nesten lammende hodepina i 2-3 dager! Er så ille at nå akkurat jeg skulle hvile litt, kanskje sove en skvett, så banka det så i hodet at det var umulig!
Og jeg drikker over en liter vann, kanskje 2 i løpet av en dag.... kan det være blodtrykket?

Må gjerne drikke mer vann.. vann er veldig bra, vet du[;)]

Det er forkjølelsestid nå så det kan jo være årsaken. I tillegg er det ekstra viktig med både frisk luft og ekstra vann nå.

har også kjempevondt i hodet, nesten hver dag., er 13 uker på vei. har lest at mange gravide er plaget med hodepine pga et hormon.... progesteron?

Har også kjempe vondt i hodet.. Når jeg bøyer meg er det om hodet sprenges...nakken er stiv og det er som om noen har satt en skrutvinge på hodet mitt.....
Ååååå....så irriterenes...vanskelig å sove også når det er sånn.. Våknet senest i natt av smerter i hodet!!!!
[:(]

har hatt samme plage den siste uke... ikke noe godt

Jeg har hatt hatt hodepine i omtrent 5 uker, og det er ikke noe godt. Det har hjulpet litt med eis-gel som du får på apoteket, men jeg har også prøvd akupunktur. Det hjalp meg veldig, og er ikke noe farlig, så lenge du går til en som er seriøs

Hodepine er veldig vanlig, er dessverre noe som følger med... Ellers er det viktig å drikke mye vann, og få sovet godt!
[:o]

jeg er også fryktelig plaget med hodepine...det kommer og går i perioder.prøver å holde meg unna smertestillende,men en paracet i ny og ne skader ikke.har snakket med lege/jordmor om det.

jeg også har vært kjempe plaget med vondt i hodet, og det er så gruuuusomt[:'(] Jeg har funnet ut at det hjelper litt hvis jeg tøyer en del på sidemusklene av halsen. Åsså får vi trøste oss med at det går over etter hvert.

Back
Topp