AUU!!!

Martha2

Gift med forumet
det er som om noen kniper meg hardt inni ene rumpeballen når jeg går!!! [>:]og spes hvis jeg bøyer meg frem.. har ikke hatt neon fysiske utskeielser heller...
huummmm

njee, usikker på den strålingen. mer som skikkelig knip. håper det går snart over, synes ikke jeg treng mer no. gikk lenge symeldt før ferien pga hyperemesis(eller hvordan det skrives) og no lenge gått med konstant hodepine døgnet rundt. skal ta ct av bihulene etterhvert. regner med å bli sykmeldt igjen i morgen..synes det er nok tull no.[:@]
men er det i rumpa en kan kjenne bekkenløsning da?

njee, usikker på den strålingen. mer som skikkelig knip. håper det går snart over, synes ikke jeg treng mer no. gikk lenge symeldt før ferien pga hyperemesis(eller hvordan det skrives) og no lenge gått med konstant hodepine døgnet rundt. skal ta ct av bihulene etterhvert. regner med å bli sykmeldt igjen i morgen..synes det er nok tull no.

Det er nok bekkenløsning du kjenner på!! Jeg kjenner det på samme måte... Ikke behagelig! [&:]
Kjøp bekken beltet!!! Det hjelper stort [:D] Kjøpes på babycomfort f.eks [;)]

ORIGINAL: Ephexita

Hodepine døgnet rundt har antakeligvis ikke noe med bihulene dine å gjøre.
Jeg har hatt det selv siden jeg var 14 uker på vei, og har det ennå.
Det er hormonene som gjør det, og noen reagerer kraftigere enn andre.

Når det kommer til de knipene har jeg det same til tider.
Hos meg henger det sammen med bekkenvondt.
Når det låser seg i ryggen i tillegg får jeg de vonde takene.
Merker at hvis jeg trykker hardt der hvor de tar så stråler og gjør det vondt langt opp i ryggen..
Jeg har konkludert med at det sikert er en låsning.
Gleder meg til time hos fysio om 2 uker jah.

bare så merkelig legen skal proppe i meg all antibiotikaen, har ikke lyst å ta den, men..  får se hva han sier om det i morgen. han tok sånn deilig lang qtips bak i nasa for å sjekke bakterier. da burde jaggu den vise noe. kanskje be om fysio jeg også, nakketrøbbel i tillegg. er fysio gratis når en er gravid??
takk for svar!

ORIGINAL: titta81

njee, usikker på den strålingen. mer som skikkelig knip. håper det går snart over, synes ikke jeg treng mer no. gikk lenge symeldt før ferien pga hyperemesis(eller hvordan det skrives) og no lenge gått med konstant hodepine døgnet rundt. skal ta ct av bihulene etterhvert. regner med å bli sykmeldt igjen i morgen..synes det er nok tull no.

Det er nok bekkenløsning du kjenner på!! Jeg kjenner det på samme måte... Ikke behagelig! [&:]
Kjøp bekken beltet!!! Det hjelper stort [:D] Kjøpes på babycomfort f.eks [;)]

det hørtes lurt ut! skal jeg jaggu kjøpe! takker[:)]

Det er nok bekkenløsning du kjenner ja.. jeg har det på samme måte, men også endel på nederste del på ryggen..Jeg var hos osteopat idag, og jeg har tydlig bevegelse i bekkenet, høyre benet mitt er blitt lengere enn det venstre, men det ble mye bedre etter bare en behandling [:D]
Jeg trodde det var for tidlig med bekkenløsning, men der tok jeg feil, det er steike vondt, så du burde behandle deg, eller få noen til å sjekke for deg [:D][:D]

quote:

Det er nok bekkenløsning du kjenner på!! Jeg kjenner det på samme måte... Ikke behagelig!
Kjøp bekken beltet!!! Det hjelper stort Kjøpes på babycomfort f.eks

det hørtes lurt ut! skal jeg jaggu kjøpe! takker

Jordmor som anbefalte det !! Jeg gikk med krykker i første svangerskapet mitt, måtte bæres i trapper[&:]
Kjøpte bekken beltet, og etter 2 uker gikk jeg selv i trapper og kastet krykkene [:D][:D]
Så det kunne jeg ikke vært foruten !! [;)]
Lykke til ![:D]

ORIGINAL: AnThoo

Det er nok bekkenløsning du kjenner ja.. jeg har det på samme måte, men også endel på nederste del på ryggen..Jeg var hos osteopat idag, og jeg har tydlig bevegelse i bekkenet, høyre benet mitt er blitt lengere enn det venstre, men det ble mye bedre etter bare en behandling [:D]
Jeg trodde det var for tidlig med bekkenløsning, men der tok jeg feil, det er steike vondt, så du burde behandle deg, eller få noen til å sjekke for deg [:D][:D]

jeg fikk bekkenløsning i uke 8 allerede så det er desverre veldig induviduelt..[;)]

Back
Topp