Auu!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Puppen min er så vond :( Vesla turna og styra fælt i morges, å klatra på meg, så husker det gjorde vondt! Men nå er det litt ekstremt :( kan det være fordi vi rundt nå produserer råmelk? Husker jeg fikk det før OUL sist ihvertfall!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også fått vondt i puppene i dag. Har ikke vært noe øm før nå :( Er bare 5 mnd siden jeg slutta å amme, og nå først av har melka blitt annerledes (jeg blir aldri tom for melk:p) Ble tatt litt på senga kan du si:confused:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har vært øm i 10 uker nå, puppene er i tillegg litt tunge og større. Noen dager er verre enn andre med noe som føles som strålinger fra brystvortene og innover.

Jeg har vært øm i 10 uker nå, puppene er i tillegg litt tunge og større. Noen dager er verre enn andre med noe som føles som strålinger fra brystvortene og innover.

Øm har jeg vært siden positiv test, men nå er det så sinnsykt vondt! Men det hjalp å massere, så tipper det er melkegangene som tuller :(

Øm har jeg vært siden positiv test, men nå er det så sinnsykt vondt! Men det hjalp å massere, så tipper det er melkegangene som tuller :(

Ja, ømme pupper får jeg alltid rett før mensen, så da mensen ikke kom tok jeg testen så det var vel dette som var det første tegnet for graviditeten. Skal prøve å massere litt da :)

Har hatt vonde og tunge pupper siden jeg ble gravid... Men nå føler jeg det er rett før de sprenger, og den ene ser sånn ut og... Begynner å få noen strekkmerker på den:/

Mine er også tunge og vonde, merker at det skal ikke så mye til før det gjør skikkelig vondt :/

Skikkelig vondt inni ja :( Bah...

Ømme og større bryster er et av mine pms symptomer ( kommer somregel etter el) når jeg ble gravid nå fortsatte de bare å vokse og bli ømmere.. :p har kjent stikkninger av og til, det gjør utrolig vondt. Er ubehagelig om noe kommer borti ved uhell feks under lek med jenta osv, har ikke konstante smerter.

Ømme og større bryster er et av mine pms symptomer ( kommer somregel etter el) når jeg ble gravid nå fortsatte de bare å vokse og bli ømmere.. :p har kjent stikkninger av og til, det gjør utrolig vondt. Er ubehagelig om noe kommer borti ved uhell feks under lek med jenta osv, har ikke konstante smerter.

Ja akkurat slik var det for meg :p

Back
Topp