Honningblomsten
Forumet er livet
Jeg var på sykehuset i dag for å operere den andre toa.. Å så fant han ut at han skulle ta ut hele neglen på den toa han tok sist gang, siden den var så løs, og det var fortsatt betennelse.. Så nå har jeg to bein som jeg skal være forsiktige med.. Den han tok ut neglen på, er sinnsykt vond! Heldigvis har jeg pinex forte.. Ikke at det har begynt å hjelpe.. Å jeg klarer hvertfall ikke tråkke på den foten! Så en tur på do ble som DEN hinderløypa! Jeg måtte hinke på den andre foten, som heller ikke er særlig bra.. Skikkelig trim å gå på do gitt..
Heldigvis er sambo hjemme å hjelper meg, og passer på minsten[:)]
Men de hadde ikke satt nok bedøvelse, så det var ikke akkurat behagelig når han dro av neglen![:'(] Det var ganske vondt faktisk.. De hadde heller ikke satt nok på den andre foten, så det var rimelig vondt[&:] Heldigvis fikk jeg enda en sprøyte, før de fortsatte[:)]
Det positive var at det var 2 hentelapper i posten[:)] En med scrappe ting, og en med ting til Daniboy[:)] Men jeg får ikke scrappet da.. For bildene jeg skal bruke har ikke kommet enda..[8|]
Jaja, denne ble lang[:)] Har ikke så kjempe masse å finne på når man ikke kan reise seg opp[:)]
Heldigvis er sambo hjemme å hjelper meg, og passer på minsten[:)]
Men de hadde ikke satt nok bedøvelse, så det var ikke akkurat behagelig når han dro av neglen![:'(] Det var ganske vondt faktisk.. De hadde heller ikke satt nok på den andre foten, så det var rimelig vondt[&:] Heldigvis fikk jeg enda en sprøyte, før de fortsatte[:)]
Det positive var at det var 2 hentelapper i posten[:)] En med scrappe ting, og en med ting til Daniboy[:)] Men jeg får ikke scrappet da.. For bildene jeg skal bruke har ikke kommet enda..[8|]
Jaja, denne ble lang[:)] Har ikke så kjempe masse å finne på når man ikke kan reise seg opp[:)]