Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff går det an så tidlig? Jeg er jo ikke dårlig ellers altså. Men jeg bader jo i bassenget og har gått rundt i våt bikinitopp :/Hørtes nesten ut som da jeg hadde brystbetendelse.. Men litt rart om du skulle få det nå.
Okei, godt å høre det er normalt, da er det sikkert bare det et de vokser for de er jo blitt mye større ..Har det sånn fra tid til annen, er ikke bekymret fordi det kommer og går iløpet av uka
Enkelte dager er de helt som normalt, andre dager er de/den ene veldig fylt og øm. Mannen er litt frustrert fordi det ikke er noe mønster i detOkei, godt å høre det er normalt, da er det sikkert bare det et de vokser for de er jo blitt mye større ..
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Syntes jo det hørtes tidlig ut så er nok ikke det.Uff går det an så tidlig? Jeg er jo ikke dårlig ellers altså. Men jeg bader jo i bassenget og har gått rundt i våt bikinitopp :/
Uff, jeg er jo i Spania, og har vært syk noen dager med engang vi kom.. Så lenge jeg ikke blir dårlig igjen venter jeg til jeg skal til kontroll hos legen 19juni, dagen etter jeg kommer hjem. Har hatt vondt bak med nyren også, pluss er redd for toxoplasmose og listeria(hypokonder når jeg er gravid ja), så skal kreve fullstendig testing hos legen !Jeg tror jeg ville gått det sjekket ut for du kan få brystbetennelse uten at du ammer.
Jeg hadde vært like "hysterisk" ingen fareUff, jeg er jo i Spania, og har vært syk noen dager med engang vi kom.. Så lenge jeg ikke blir dårlig igjen venter jeg til jeg skal til kontroll hos legen 19juni, dagen etter jeg kommer hjem. Har hatt vondt bak med nyren også, pluss er redd for toxoplasmose og listeria(hypokonder når jeg er gravid ja), så skal kreve fullstendig testing hos legen !