Auu! Noen andre som har

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
skikkelig vondt i puppen ? Er bare i den ene. Det svir og er ømt. Kjennes ut som den melkesprengen! Har vært plagsomt i 2 dager nå :(

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Hørtes nesten ut som da jeg hadde brystbetendelse.. Men litt rart om du skulle få det nå.

Har det sånn fra tid til annen, er ikke bekymret fordi det kommer og går iløpet av uka :)

Hørtes nesten ut som da jeg hadde brystbetendelse.. Men litt rart om du skulle få det nå.
Uff går det an så tidlig? Jeg er jo ikke dårlig ellers altså. Men jeg bader jo i bassenget og har gått rundt i våt bikinitopp :/

Har det sånn fra tid til annen, er ikke bekymret fordi det kommer og går iløpet av uka :)
Okei, godt å høre det er normalt, da er det sikkert bare det et de vokser for de er jo blitt mye større .. :p

Okei, godt å høre det er normalt, da er det sikkert bare det et de vokser for de er jo blitt mye større .. :p

Enkelte dager er de helt som normalt, andre dager er de/den ene veldig fylt og øm. Mannen er litt frustrert fordi det ikke er noe mønster i det :p

Uff går det an så tidlig? Jeg er jo ikke dårlig ellers altså. Men jeg bader jo i bassenget og har gått rundt i våt bikinitopp :/

Syntes jo det hørtes tidlig ut så er nok ikke det.

Jeg har fått verk på samme sted på ene puppen hele 3 ganger på en drøy uke... :o men utover det så er de bare litt ømme...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sår på brystvortene... :(

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg tror jeg ville gått det sjekket ut for du kan få brystbetennelse uten at du ammer. :(

Jeg tror jeg ville gått det sjekket ut for du kan få brystbetennelse uten at du ammer. :(
Uff, jeg er jo i Spania, og har vært syk noen dager med engang vi kom.. Så lenge jeg ikke blir dårlig igjen venter jeg til jeg skal til kontroll hos legen 19juni, dagen etter jeg kommer hjem. Har hatt vondt bak med nyren også, pluss er redd for toxoplasmose og listeria(hypokonder når jeg er gravid ja), så skal kreve fullstendig testing hos legen !

Uff, jeg er jo i Spania, og har vært syk noen dager med engang vi kom.. Så lenge jeg ikke blir dårlig igjen venter jeg til jeg skal til kontroll hos legen 19juni, dagen etter jeg kommer hjem. Har hatt vondt bak med nyren også, pluss er redd for toxoplasmose og listeria(hypokonder når jeg er gravid ja), så skal kreve fullstendig testing hos legen !

Jeg hadde vært like "hysterisk" ingen fare ;)
Gå på apoteket og fortell om problemet de kan hjelpe deg :)

Ei venninne fikk betennelse i brystet uten å være gravid/ amme. Så går ann :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp