auu..er det farlig????

Mariemor1

Elsker forumet
får ikke sove.. har noen slags krampeaktige smerter fra mellom puppene og bakover i ryggen.. og ribbeina...
fryktelig vondt.. liker ikke de smertene.. noen som vet hva det kan være og om det er farlig? skulle tro jeg hadde et spyd gjennom meg når det kommer...[&:]

Oi, høres ut som gallestein... Var slik når jeg fikk det. På høyre side. Kjentes ut som et belte under puppene og rundt som bare ble strammere og strammere... 

huff da... håper ikke det er det... ser ann litt og håper det roer seg snart...

ORIGINAL: Selveste Kråka

Oi, høres ut som gallestein... Var slik når jeg fikk det. På høyre side. Kjentes ut som et belte under puppene og rundt som bare ble strammere og strammere... 

Akkurat det tenkte jeg også... Fy faen så vondt det er [:o]

ORIGINAL: Mariemor1

Dra på legevakta.. De gir det noen sprøyter og vips så føler du deg bedre [;)]

ORIGINAL: fruktbar

Ja, helt for jævlig!!!

Dra på legevakta.. De gir det noen sprøyter og vips så føler du deg bedre [;)]

Vel.. Det kommer tilbake da, så det beste er å fjerne hele galla, det er bare noen av oss som henger seg til at det enkle er ofte det beste [&:]

er det i såfall farlig for mini i magen?

Ja, helt for jævlig!!!

hehe.. Jeg hadde det i mange år før en fantastisk lege fant ut hva det var.. Han ga meg noen sprøyter og smerten var borte.. Har hatt vondt etter de siste fødslene bare, men det er fordi fødslene har fått stene til å bevege seg.. Jeg har fortsat stener igjen (i følge ul) så om jeg får vondt igjen fjerner jeg hele galla.. Det er vist kun vondt når de beveger seg... MEN DET ER VONDT!!!!!

er det i såfall farlig for mini i magen?

Nei, men du burde gjøre noe med det.. Eller, jeg VET ikke om det ikke er farlig da, men jeg har hatt det i 4 svangerskap.. Au, au, au...

ok.. takk for hjelp hvertfall...

Ja, jeg har galleblæra full av steiner, men har bare hatt 3-4 anfall siden desember 2006.  De sier jo at anfallene kan komme hyppigere under svangerskap. Selv hadde jeg ingen under svangerskapene.
Blir jeg plaget med anfall, så skal jeg fjerne hele galleblæra.
Det er små steiner,som beveger seg i gallegangen som forårsaker smertene, og ved å gi smertestillende så slapper muskulaturen der av, og steinen passerer, og vips,anfallet er over.

Back
Topp