AUU, Anyone else???

Tina pusen

Gift med forumet
HAR LIGAMENT SMERTER FRA HE****

Auuuuuuuu..

Er så vonde på venstre side at jeg må legge hånda på  åstryke forsiktig.. Går opp til litt over midten av  maven.

Er det vanelig at det strekker seg såå langt opp i starten æ ????

Sommerfugl79 skrev:
Uff..aner ikke, men goood bedring!! Går over! utrolig hvor myeplager vi må finne oss i :(

Ja, er godt det er til en god sak :P

Håper bare det roer seg til tirsdagen, for jeg skal være med på 3x45 minutter zumbaton, for rosa sløyfe aksjonen på studioet der jeg trener..

Tina pusen skrev:

Sommerfugl79 skrev:
Uff..aner ikke, men goood bedring!! Går over! utrolig hvor myeplager vi må finne oss i :(

Ja, er godt det er til en god sak :P

Håper bare det roer seg til tirsdagen, for jeg skal være med på 3x45 minutter zumbaton, for rosa sløyfe aksjonen på studioet der jeg trener..

ojda... Lykke til!!:)

Mener å ha lest at for flergangsgravide kan de ligamentsmertene være ganske vonde. Har en venninne som er 15-16 uker nå, og hun har hatt så vonde ligamentsmerter så hun har blitt redd! Men er ikke noe farlig, babyen har det bra! Magen kom ganske fort på henne og. Når hun var 11 uker hadde hun nesten like stor mage som jeg hadde 26 uker på vei.. :-) Vi trodde det var tvillinger, siden hun har stor sannsynlighet for å få det. :-) Hun har tvillingdøtre fra før av, toegget. Alt er nok bra, liker positiviteten din pusen; det kommer noe godt ut av "plagene". :-D

Back
Topp