Automat eller manuell??

Cathrine_86

Gift med forumet
Hva har dere?

Og hva liker du å kjøre best? [:)]

Vi har manuell på begge. Har igrunn alltid likt det best, men merker innimellom at jeg savner gamlebilen som var automat[8D]

Har manuell.. Synes det var stress før, da jeg var vant med automat frem til jeg fikk egen bil.. Men nå tenker jeg ikke over det. Ett fett om det er manuell eller automat[8D]

jeg har automat og mannen har manuell.
elsker å kjøre automat[:)]

manuell.. så mye gøyere[:D] liker å måtte gire litt[;)] 

manuell[;)]

Kjører me manuel, å det er det jeg liker best [:)]

ORIGINAL: Himmelblå

Automat [:)]

Vi har begge manuell. Jeg synes det er helt greit, men det er hakket mer kjøreglede med automat. Skygger unna pga. mange automatkasser er dårligere oppbygd enn manuelle, de trenger mer vedlikehold- som oftest ikke blir gjort, de er dyrere og overhale/ bytte, de tåler færre hester i motorene, og tåler dårlige å dra henger osv...

ORIGINAL: AB

manuell.. så mye gøyere[:D] liker å måtte gire litt[;)] 

samme her :)
Automat er kjeedelig[8D]

Manuel her. bykjøring er vel automat kjekt. kan gasse litt mer effektivt med gir[;)]

Har man litt hester i kjærra er automat digg uansett[:)]

Har automat.. Tok jo lappen på manuell, men vi fikk oss automat etter stefaren min. Litt dumt igrunn, for nå er jeg blitt avhengig av automat. Kan fint kjøre manuell altså, men jeg suuger på bakkestart, så da føler jeg meg plutselig nervøs i trafikken igjen [8|]

Automat. Elsker automat. Har ikke kjørt manuell på 8 år. Så om neste bil er manuell så må jeg trene meg opp igjen[:D]

Har manuell nå, men hadde automat før.
Savner aotomaten når jeg skal kjøre i by, særlig i køkjøring.. Da er det blæ å måtte gire opp og ned hele tida, eller sitte å clutche hele tia..

Vi har en av hver og jeg liker begge deler godt. Automat er befriende å kjøre men er tregere å komme opp i fart, manuell gir meg en større følelse av kontroll. [:)]

Har manuell på alle fire. Ikke prøvd automat enda..

ORIGINAL: Himmelblå

Automat [:)]

Har automat..

Så nå liker jeg det best...
SUPERT når man bor i by [:D]

Back
Topp