Autisme?

x1xmaren@sandviks.com

Redaksjonen
VIP
Jeg er en meget bekymret mor (29). Min 4 år og 7 månder sønn, kan ikke snakke. Jeg snakker sakte og tydligt til ham heile tiden, men han plukker liksom ingenting opp. Etter 2og et halvt år har han vorte henvist fra ppt til habu uten diagnose eller noe som helst. Dei seier han er for ung??!!!! Han plaserer ting fra stoler til leker i rekke og rad. Gidder bare å leke slikt som denne oppførselen. (aleina). Ellers vertdet raseri anfall!! Der han bit, knip, sparker, slår, hiver ting, og hyler!! Han elsker sine magnetiske bokstaver. Dei leikar hanmed heile tida og skriv avanserte ord, men ikkje setningar. Det har aldri vøre skrivefeil hellar. Det virkar som han har kjempe god hukommelse. Eg skreiv alfabeted for ham ein gong, og etter det kunne han skrive det uten problemer. Han likar også tall og teller høylitt mange ganger for dagen. han har bare ein venn i barnehagen.Dei holder hender og klemmer av ogtil. Men leker ikkje i lag på måtn dei burde. Han hater dusjen og er framleis i bleiar.Han koser mykje med foreldrene og viser kjærlighet til syskene. han elsker klart barnehageassistenten sin. Han likar å hoppe fra høgder, noe som skremmer meg. Han ser ikkje fare i noen ting. Han er pen og ser heilt normal ut, er veldig hyper, spiser og drikker lite, såver ca 7 timer hver natt. Ingenting om dagen! Jeg trur det er autisme, men kan det vere noko annet trur de???
 
Back
Topp