Austad diagnostikk

shazoom

Andre møte med forumet
Noen som har hatt ultralyd på Austad Diagnostikk i Bergen? Lurer på om den er relativt ny. Vurderer å bestille tidlig ultralyd der, men greit med litt erfaringer først :)

Jeg var der forrige lørdag.

Vil ikke anbefale å gå der om man kan gå ett annet sted, men er jo rimeligere enn de fleste andre.

Fikk sett babyen, men fikk ikke noe bilde eller slikt som det står man skal få.

Hun var også veldig ufokusert, da hun var alene på jobb. Telefonen ringte, dørklokken ringte, og hun lot døren stå åpen ut til venterommet, måtte derfor gå ut der og lukke døren fordi det kom folk inn.

Så følte ikke det ble en koselig stund akuratt :p
Men når de andre ligger på 1500 kr og oppover, så tenkte vi at 900 kr var bedre :p

Så rart! Har sett at flere har anbefalt dette stedet. Dytter opp i håp om noen bedre erfaringer :) Jeg hadde også tenkt å bestille time til tul der.

Vi bestilte likevel - vi vil egentlig bare vite hvordan det står til inni magen. Det er ikke så nøye med de bildene. Har ikke time før lille julaften, men kan skrive en liten oppdatering da :)

Jeg var der også forrige lørdag. Veldig stresset og rar dame, men fikk det jeg kom dit for. Fikk ta bilder av skjermen samt opptak av hjertelyd, og det holdt for oss.

Om du har den hensikt å gå i dybden og virkelig få ut all mulig info, som ved ordinær ul så er det feil sted.

Men om du vil se hjerte, hvor langt på vei samt antall er det helt ok :)

Back
Topp