Aust-Agder/Arendal treff.....

avelilith

Elsker forumet
Hei, for litt siden tenkte vi, vi kanskje skulle møtes en gangpå Café eller noe, men det ble av ulike grunner utsatt litt.... lurte på om det er stemning for å vurdere nytt møte nå??? Ser at det er jo flere fra Aust-Agder/Arendal her som kanskje har lyst til å være med???

ja det er på tide at vi får til et møte nå syns jeg[:D]
er med på den[:D]

Så bra, da får vi bare finne ut når og hvor det passer [:D]

jeg kan i grunn hver dag, men etter kl 17, så jeg rekker å hjem fra jobb først[:D]

Kjempegreit! Er sykemeldt ut måneden, så for meg passer det de fleste dager.... kanskje flere som vil være med???

dytter litt på denne, jeg [:)]

Ja har fått med meg det, men jeg som blir så dårlig av å kjøre lenge synes Kr.sand blir litt langt så sent på dagen... sorry.

jeg blir med på ett treff snart[:)] jeg kan også når som helst, er sykemeldt ut mnd.
så da er det kanskje greit att Linda finner en dag som passer best?[:)]

Uff, bilsjuke er noe av det værste som finnes! Da skjønner jeg deg veldig godt!![:)]

Takk, har egentlig ikke det til vanlig, men akkurat nå i graviditeten har det blitt helt rart, det der... [&:]

ORIGINAL: avelilith

Takk, har egentlig ikke det til vanlig, men akkurat nå i graviditeten har det blitt helt rart, det der... [&:]

Så vittig, jeg har hatt det på samme måte. Er noe bedre nå, men i perioder var det så vidt jeg kunne kjøre til butikken..

Ja rart med alle de små og store forandringene i graviditeten..... [:)]

dytter litt på denne, jeg, sånn at Linda ser den?!?! [:D][:D][:D]

dytt

samme for meg altså[:D] så fort som mulig kanskje..
syns vi drøyer og drøyer[:D][:D]

Ok, da får jeg foreslå noe da... er alrede neste uke for tidlig??? Hva med torsdag???? Men hvor???

Ok, da får jeg foreslå noe da... er alrede neste uke for tidlig??? Hva med torsdag???? Men hvor???

neste uke er fint[:)] torsdag passer for meg hvertfall[:)] harebakken..? der har de jo åpent til kl åtte[:)]

ORIGINAL: maric

neste uke er fint[:)] torsdag passer for meg hvertfall[:)] harebakken..? der har de jo åpent til kl åtte[:)]

denne er jeg med på..Torsdag på harebakken.. Kl 5 kanskje??

ORIGINAL: LindaSF83

ORIGINAL: maric

denne er jeg med på..Torsdag på harebakken.. Kl 5 kanskje??

høres bra ut for min del[:)]

Back
Topp