Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en slik jeg jobber med, damperHar ei venninne som kjøpte sin første leilighet for mange år siden.
Tapeten i stuen skulle fjernes, hun kjøpte en slik damp tapetfjerne.
Vi fant ikke mindre enn 9 lag med tapet i alle mulig gyselige farger
Første leiligheten vi kjøpte hadde en forferdelig fersken/rosa farge på soverommet, og vannskade på gulvet.
Vannskaden skulle dekkes at forsikringen til borettslaget (jippi, vi fikk tarkett istedenfor den gyselige laminaten gratis), de ble litt forsinket med gulvet slik at vi fikk tid til å male om først. Veldig deilig å kunne male uten å måtte tenke på å ikke søle på gulvet![]()
Ikke alle boliger som er på Finn vil jeg troHvor lang tid tar det egentlig fra en bolig får opp "til salgs" plakat til den kommer ut på Finn?
Er en bolig til salgs jeg har gått forbi jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan ser ut inni, den ser så flott ut på utsiden
Vi vil aldri ha råd til den, men nysgjerrig likevel, hatt "til salgs" plakat en uke nå
Ikke alltid de kommer ut på finn. Står det et firma på til salgs-plakaten, så kan du jo inn og snike på hjemmesiden deresHvor lang tid tar det egentlig fra en bolig får opp "til salgs" plakat til den kommer ut på Finn?
Er en bolig til salgs jeg har gått forbi jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan ser ut inni, den ser så flott ut på utsiden
Vi vil aldri ha råd til den, men nysgjerrig likevel, hatt "til salgs" plakat en uke nå
Ikke alle boliger som er på Finn vil jeg tro
Finner den ikke på meglerens sider hellerIkke alltid de kommer ut på finn. Står det et firma på til salgs-plakaten, så kan du jo inn og snike på hjemmesiden deres![]()
Høh, nei, da tar det vel litt tidFinner den ikke på meglerens sider heller![]()
Kan fint ta flere uker. De satte opp skilt på vårt hus før de kom for å ta bilder til og med. Så de satte opp skilt, kom for å ta bilder, etter bildene er tatt så skal de redigeres av fotografen, deretter skal de lage brosjyre og skrive alt som skal stå der osv før de lager annonse. Bare bildene og redigering kan fort ta en ukeHvor lang tid tar det egentlig fra en bolig får opp "til salgs" plakat til den kommer ut på Finn?
Jippi, da har jeg fin tid til å vinne i LottoKan fint ta flere uker. De satte opp skilt på vårt hus før de kom for å ta bilder til og med. Så de satte opp skilt, kom for å ta bilder, etter bildene er tatt så skal de redigeres av fotografen, deretter skal de lage brosjyre og skrive alt som skal stå der osv før de lager annonse. Bare bildene og redigering kan fort ta en uke
Hurra!Hurra negativ coronatest på kengubarnet sin kompis. Da slipper vi karantene!
Ja hurra, jamen godt jeg kunne rope det også i dagHurra!
Kos dereOm et par minutter kommer gjestene.
Er huset perfekt? Nei.
Men det er bra nok. Det er Harry Potter banner i stua og engangs servise i samme tema.
Det er kake og gele. Og min mor har med kake og risboller.
Bursdag.
Gratulerer !Om et par minutter kommer gjestene.
Er huset perfekt? Nei.
Men det er bra nok. Det er Harry Potter banner i stua og engangs servise i samme tema.
Det er kake og gele. Og min mor har med kake og risboller.
Bursdag.
Det er jo supert, spesielt med den foten dinEr så fornøyd med meg selv i dag, har nådd målet om 400 % mitt daglige bevegelsesmål![]()
Gratulerer så myeHar fått vikariat ut september, 4 dager i uka. Og jobbe fredag, lørdag og søndag denne uka![]()