Augustskravla

Titt tei. Her vaskes og ryddes det litt i dag. Må bare. Mye jobb i det siste så det har bare ikke blitt gjort. På natt i kveld og to netter før fri i helga og 2 netter fra mandag igjen. Så ekstra dagvakt. Bra når lønnen kommer om ikke annet. I dag skal frøkna ha med seg venninne hjem fra barnehagen. I morra skal guttungen ha med seg en kompis hjem. Aktiviteter her ikke oppstart før uke 36. Og det kjenner jeg er helt greit :p

Har ei venninne som kjøpte sin første leilighet for mange år siden.
Tapeten i stuen skulle fjernes, hun kjøpte en slik damp tapetfjerne.
Vi fant ikke mindre enn 9 lag med tapet i alle mulig gyselige farger :p

Første leiligheten vi kjøpte hadde en forferdelig fersken/rosa farge på soverommet, og vannskade på gulvet.
Vannskaden skulle dekkes at forsikringen til borettslaget (jippi, vi fikk tarkett istedenfor den gyselige laminaten gratis), de ble litt forsinket med gulvet slik at vi fikk tid til å male om først. Veldig deilig å kunne male uten å måtte tenke på å ikke søle på gulvet :)
Det er en slik jeg jobber med, damper :) det var kun det ene laget med tapet i gangen heldigvis :p verre med gangen opp trappa. Det kunne jeg dra av selve tapetet, men er to lag før en kommer til plata som sitter ganske så fast, samboer mente at det nok ikke er vannløselig, så fikk ikke gjort mer enn ganga nede i førsteetasje idag. Skal på jobb senere, så spise litt, henge opp noe tøy og så slappe av litt.

Hvor lang tid tar det egentlig fra en bolig får opp "til salgs" plakat til den kommer ut på Finn?
Er en bolig til salgs jeg har gått forbi jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan ser ut inni, den ser så flott ut på utsiden :P

Vi vil aldri ha råd til den, men nysgjerrig likevel, hatt "til salgs" plakat en uke nå

Hvor lang tid tar det egentlig fra en bolig får opp "til salgs" plakat til den kommer ut på Finn?
Er en bolig til salgs jeg har gått forbi jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan ser ut inni, den ser så flott ut på utsiden :p

Vi vil aldri ha råd til den, men nysgjerrig likevel, hatt "til salgs" plakat en uke nå
Ikke alle boliger som er på Finn vil jeg tro

Er en bolig til salgs jeg har gått forbi jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan ser ut inni, den ser så flott ut på utsiden :p

Ikke alltid de kommer ut på finn. Står det et firma på til salgs-plakaten, så kan du jo inn og snike på hjemmesiden deres :)

Kan fint ta flere uker. De satte opp skilt på vårt hus før de kom for å ta bilder til og med. Så de satte opp skilt, kom for å ta bilder, etter bildene er tatt så skal de redigeres av fotografen, deretter skal de lage brosjyre og skrive alt som skal stå der osv før de lager annonse. Bare bildene og redigering kan fort ta en uke

Kan fint ta flere uker. De satte opp skilt på vårt hus før de kom for å ta bilder til og med. Så de satte opp skilt, kom for å ta bilder, etter bildene er tatt så skal de redigeres av fotografen, deretter skal de lage brosjyre og skrive alt som skal stå der osv før de lager annonse. Bare bildene og redigering kan fort ta en uke
Jippi, da har jeg fin tid til å vinne i Lotto :P

Om et par minutter kommer gjestene.

Er huset perfekt? Nei.
Men det er bra nok. Det er Harry Potter banner i stua og engangs servise i samme tema.
Det er kake og gele. Og min mor har med kake og risboller.

Bursdag.

Om et par minutter kommer gjestene.

Er huset perfekt? Nei.
Men det er bra nok. Det er Harry Potter banner i stua og engangs servise i samme tema.
Det er kake og gele. Og min mor har med kake og risboller.

Bursdag.
Kos dere
Å gratulerermed sønnen

Er så fornøyd med meg selv i dag, har nådd målet om 400 % mitt daglige bevegelsesmål :)

Har fått vikariat ut september, 4 dager i uka. Og jobbe fredag, lørdag og søndag denne uka:D

Back
Topp