Herlige små opplevelser av mestring og stolthet.Og yey, for han på 2,5 går nå uoppfordret på potta når han kjenner at han måbæsjet litt på potta gjorde han også før leggetid
*jeg er så stolt
*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlige små opplevelser av mestring og stolthet.Og yey, for han på 2,5 går nå uoppfordret på potta når han kjenner at han måbæsjet litt på potta gjorde han også før leggetid
*jeg er så stolt
*
Ja, og han er jo så stolt selv, "seeee, mamma?"Herlige små opplevelser av mestring og stolthet.

Huff daI dag ser jeg flygende tigere. Helt kake i hue![]()
Lykke tilNei, på tide å komme seg bort og river noe mer tapet nå når ungene er i seng. Går sakte, men sikkert dette her![]()
Og yey, for han på 2,5 går nå uoppfordret på potta når han kjenner at han måbæsjet litt på potta gjorde han også før leggetid
*jeg er så stolt
*
Håper det ikke har noe med det å gjøre!Fint, jeg har fått vondt i halsen....
Er IKKE glad for å få noe som minner om Covid-19 symptomer dagen etter vi besøkte mamma
Tror egentlig ikke det, har vært veldig nøye med å holde avstand og vaske fingreneHåper det ikke har noe med det å gjøre!
Vørt litt av en arbeidshelgHuff da
Ja det er ett strev med nav..I gang med dagens telefonsamtaler.. Nav kan du få billig av meg! Gaaaah..
Mhm, må allerede forberede meh på å klage tydeligvis...Ja det er ett strev med nav..
Jeg har innsett at nav var ganske greie med meg når jeg søkte om all den dritten der. Det eller jeg hadde en jævla god sak.Mhm, må allerede forberede meh på å klage tydeligvis...
Ja å så gå inntil 7uker til før vedtak blir innvilget
Jeg skjønner jo at de har mye å gjøre men så må de ansette flrre.Jeg har innsett at nav var ganske greie med meg når jeg søkte om all den dritten der. Det eller jeg hadde en jævla god sak.
De ansatte jobber ekstremt mye overtid nå også.Jeg skjønner jo at de har mye å gjøre men så må de ansette flrre.
Målet er altså at fra slutten av august så.skal man ikke måtte vebte lenger enn 4 uker på vedtak.. Jeg søkte 1 august å kan da i realiteten gå to mnd uten, det kan også ta lenger tid.
Det kan godt hende, det var jeg jo ingenting om men det er ganske håpløst at man må gå mange mnd uten lønn. De som søkte i mars og april skulle jo fått innen juni ble det sagt.De ansatte jobber ekstremt mye overtid nå også.