Augustskravla

Beste utspillet han hadde, "hvis vi slutter å teste, så ville vi hatt veldig få tilfeller av covid-19" :hilarious: altså... :p
Altså, hvor mange personer er døde på grunn an den ene personen, og da snakker jeg ikke bare Covid-19

God morgen

Har vært våken en stund, men sløvet. Det gjør jeg enda egentlig. Har skåret opp en nektarin til minstemor, de to eldste er på rommene sine. Våkne, men i ro. Mannen er sånn i mellomting mellom sove og våken, sovner brått til igjen. Sånn kan han holde på lenge. Umulig å føre en samtale som er lenger enn et par setninger.

Så her ligger jeg bare og slapper av

God morgen

Har vært våken en stund, men sløvet. Det gjør jeg enda egentlig. Har skåret opp en nektarin til minstemor, de to eldste er på rommene sine. Våkne, men i ro. Mannen er sånn i mellomting mellom sove og våken, sovner brått til igjen. Sånn kan han holde på lenge. Umulig å føre en samtale som er lenger enn et par setninger.

Her ser ungene litt på peppa gris mens jeg koser meg med en kopp kaffe :) får ut en tur etterhvert :p

God morgen

Oki. Kommet fra nattevakt her. Nettop spist eggomelett. Snart legge meg. Kun meg hjemme så får sovet skikkelig ut

Her ser ungene litt på peppa gris mens jeg koser meg med en kopp kaffe :) får ut en tur etterhvert :p

Vi må i alle fall handle. 12 års dag til uka.
Og derved rydde og vaske hus. Og forberede litt.

Men først får vi stå opp. Og lage frokost.

Skal spise middag hos svigerfar idag. Han har ikke sett frøkna på over to mnd. Bestemoren og tanten derimot så hu for ikke så altfor lenge siden, de tok seg turen inn til Åsane for å treffe hu.
Det blir jo kjekt

Hjelpes, klarte å forville meg inn i en diskusjon med kusinen med alle teoriene :rolleyes:

Hjelpes, klarte å forville meg inn i en diskusjon med kusinen med alle teoriene :rolleyes:
Det er vel en tapt sak. Hun er vel ikke helt tilregnelig til å kunne innse sine feiloppfatninger?

Det er vel en tapt sak. Hun er vel ikke helt tilregnelig til å kunne innse sine feiloppfatninger?
Hun har en heeelt annen virkelighetsoppfatning enn hva flertallet har. Og hun er noe barnslig i diskusjonene (hun er eldre enn meg, vil tro at hun kanskje er rundt 40år):facepalm:

Back
Topp