Augustskattenes strikketråd :)

Klarer ikke starte helt før etter ordinær ultralyd. Venter til da, så får jeg forhåpentligvis vite kjønn også. Tenkte strikke en cardigan til datteren imens, men hatt strikketørke i flere mnd så må bare få lagt opp å komme igang, syns det er veldig gøy når jeg er igang så.
 
Har noen bestillinger fra andre jeg må fullføre først.. den ene tok litt tid, men neste genser tok en uke :hilarious:
Er en ting jeg prioriterte da, så har strikka en ting. Har lagt den ut her inne før, men gjør det igjen nå :p En Harry Potter heldress :love7
Hadde ikke noe annet bilde av den enn dette gitt, så bare se bort ifra body og tul-bilde :hilarious:
20230112_151604.jpg
 
Det har vært strikketørke her også, men begynte plutselig å kjenne på at hvis alt går bra med graviditet og lille så har jeg dårlig tid :nailbiting: Vet med meg selv at det blir lite strikking med en gang magen blir stor og det blir varmt ute.
 
Har avslutta ein del UFO-ar, men nå er eg endeleg igong med å strikke til mini:biggrin

Blir ein litt modifisert versjon av Viking Garn sin Bambino - Luftballong kortbukse og body. Blir litt andre fargar, og skal bytte ut luftballongene med skogtema:)

Tenkte først som hentesett, men får sjå korleis storleiken blir til slutt:happy090

23368F93-830A-4987-9325-83CC75709268.jpeg
 
Har avslutta ein del UFO-ar, men nå er eg endeleg igong med å strikke til mini:biggrin

Blir ein litt modifisert versjon av Viking Garn sin Bambino - Luftballong kortbukse og body. Blir litt andre fargar, og skal bytte ut luftballongene med skogtema:)

Tenkte først som hentesett, men får sjå korleis storleiken blir til slutt:happy090

Vis vedlegget 405654
Det er fint sett! Har strikka det selv i garn av bomull og bambus (før jeg ble gravid, mangler vrangbord nederst på bodyen bare nå :hilarious: ). Liker ikke garnet, så blir litt utsatt :p gjorde en vri og lagde korte ermer jeg da. :)
 
Det er fint sett! Har strikka det selv i garn av bomull og bambus (før jeg ble gravid, mangler vrangbord nederst på bodyen bare nå :hilarious: ). Liker ikke garnet, så blir litt utsatt :p gjorde en vri og lagde korte ermer jeg da. :)
Synst det var kjempefint! Eg gjekk for garn i alpakka, då eg har litt same erfaringar med bomull og bambus:p

Korte armar høyrdest eigentleg ikkje så dumt ut, kanskje eg låner ideen din:)
 
Synst det var kjempefint! Eg gjekk for garn i alpakka, då eg har litt same erfaringar med bomull og bambus:p

Korte armar høyrdest eigentleg ikkje så dumt ut, kanskje eg låner ideen din:)
Blir omtrent bare ull videre. Må bare fullføre det settet der 100% først :hilarious:
Har en del garn igjen av det, men avventer med å bruke det :p
 
Jeg starta på et pledd til førstemann, men ble aldri ferdig. Nå er jeg endelig ferdig med det :)
 

Vedlegg

  • EB578708-5767-4886-8E15-949A058BA888.png
    EB578708-5767-4886-8E15-949A058BA888.png
    1,8 MB · Visninger: 9
Back
Topp