Er det noen som har startet strikkeprosjekter til lille som dere vil dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fint sett! Har strikka det selv i garn av bomull og bambus (før jeg ble gravid, mangler vrangbord nederst på bodyen bare nå ). Liker ikke garnet, så blir litt utsatt gjorde en vri og lagde korte ermer jeg da.Har avslutta ein del UFO-ar, men nå er eg endeleg igong med å strikke til mini
Blir ein litt modifisert versjon av Viking Garn sin Bambino - Luftballong kortbukse og body. Blir litt andre fargar, og skal bytte ut luftballongene med skogtema
Tenkte først som hentesett, men får sjå korleis storleiken blir til slutt
Vis vedlegget 405654
Synst det var kjempefint! Eg gjekk for garn i alpakka, då eg har litt same erfaringar med bomull og bambusDet er fint sett! Har strikka det selv i garn av bomull og bambus (før jeg ble gravid, mangler vrangbord nederst på bodyen bare nå ). Liker ikke garnet, så blir litt utsatt gjorde en vri og lagde korte ermer jeg da.
Blir omtrent bare ull videre. Må bare fullføre det settet der 100% førstSynst det var kjempefint! Eg gjekk for garn i alpakka, då eg har litt same erfaringar med bomull og bambus
Korte armar høyrdest eigentleg ikkje så dumt ut, kanskje eg låner ideen din