Augusthilsen

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei alle gamle her inne og alle nye som ikke vet hvem jeg er. Er så deilig å kunne sitte med flapfloppen i fanget igjen og surfe. Her i heimen har det skjedd masse på godt og vondt. Det verste og tyngste som har skjedd er at pappaen til Tida har flyttet fra oss for to mnd siden. Jeg har ikke lyst å brette ut hele historien her, men det har ikke vært lett den siste tiden. Vi har vært til mekling og jeg har fått foreldreansvaret alene for Tida. Det er jeg veldig glad for. Jeg har fått mye støtte og hjelp både fra min familie og hans familie. Rett etter at det skjedde så dro jeg til mamma og bodde der med Tida i over en mnd. Det er hjulpet veldig mye. Hun er verdens beste mamma [;)].

Nå begynner ting å roe seg litt ned. Jeg er tilbake i leiligheten min og koser meg med Tida. Har ryddet ut masse rask og er fornøyd med hvordan det blir her. Er så glad for at leiligheten står på mitt navn, da slapp jeg å tenke på det også. Tida har vokst så masse og er så stor jente. Hun begynte i barnehage denne uken og trives veldig godt. Det er ei annen liten jente som begynte samtidig som henne som også er halvt gambisk og halvt norsk, det er koselig. Jeg skal begynne i jobb igjen 1.september, vi skal derfor ha en rolig innkjøring i barnehagen. Fikk en god nyhet fra jobben at jeg skulle få lønnsøkning på 5000 i mnd, det gleder jeg meg til. Jeg kommer også til å få litt andre oppgaver på jobb, da slipper jeg kanskje å kjede meg sånn...

Lillesøsteren min har fått plass på universitetet her i Oslo, hun har flyttet inn til meg og Tida. Det er jeg kjempeglad for. Vi tenkte å kjøpe leilighet etterhvert.

Innimellom alt har jeg vært to ganger i Danmark i sommer. Var først en langhelg med mamma og Tida i København. Vi hadde det kjempefint. Vi var i Zoo, Tida var i hundre da sebraene sprang rundt. Forrige helg dro vi med propellfly til Ribe i barndåp. Det var kjempekoselig.

Håper at alt er bra med dere her inne! Glad for å "se" dere igjen!

Klem fra meg og Tida

Så kos å høre fra deg igjen!
Oi, det har skjedd MASSE ja, skjønner jeg [&:]
Håper Tida og du blir med når vi skal ha felles 1årsfeiring [:D]
(vi må bare finne en dato og sted først [;)])
Så GODT at din søster kommer da.
Det må jo være helt fantastisk nå [:)]

Hei, hei vennen [:D]
Er så glad å høre at det går bedre for dere nå
og at du har foreldreansvaret alene for Tida..

Har så lyst å komme å hilse på dere snart, men vet
ikke om jeg har ork til det.. Er så sliten for tiden!
Men kommer på 1 års treffen da [:D]
Lurer på om jeg ska prøve å komme meg dagen før... hmm

Sååå bra at søstera di ska studere i Oslo og bor med dere!
Da har du ihf litt hjelp av henne og det må jo føles kjempe bra det da!

Store Tida i barnehage! Så spennende!
Har søkt plass til Wilma fra 3 sep, står i kø enda, så vi får se åssen det blir..
Og jobben da, det er jo kjempe bra! Mer penger er alltid velkommet [:)]

Klem fra oss

ÅÅ ja kom dagen før så har vi litt tid å være sammen! Savner dere også. Har hengt opp bilde av Wilma til Tida i kosekroken hennes. Har laget til en madrass med puter der hun kan leke. Jeg drømte at jeg var med på fødselen din her om dagen [:D] Det gikk veldig bra.

Mange klemmer fra oss

Oi, det har skjedd litt hos dere skjønner jeg - trist, men jeg antar at det sikkert er best sånn, og da får vi bare håpe dere finner en måte å få det til å fungere best mulig på. Blir godt å få søsteren sin nedover da, så har dere hverandre.

Håper å se mer til deg her inne fremover (selv om ikke jeg er her så fryktelig mye lenger jeg heller), og at dere får det bra!!

ORIGINAL: Marianne83

Hei[:)] Trist å høre at du ikke har hatt det så lett, håper det går bra med dere nå. Godt at dere har familien som stiller opp og hjelper! Klem fra oss!

signerer denne

Heisann

Kjekt å høre fra deg igjen, men trist å høre at du er blitt alenemor. Det er jo likevel godt å høre at du har fått foreldreansvaret og at du har familien til å støtte deg når ting har vært vanskelig. Det virker som du er flink til å gjøre det beste utav det du har. Morsomt at Tida blir kjent med ei som har samme "opprinnelse" som henne selv da! Håper du har det bra.

Klem fra meg og Frida

Heisann!

Forstår at du har hatt ei tøff tid i det siste - men samtidig høres det ut som du ser positivt på framtida i alle fall! Godt du har så mye god støtte rundt deg. Ønsker deg og Tida masse lykke til videre. Stor klem[:)]

Takk for gode ønsker. jeg prøver så godt jeg klarer å være positiv, men det er ikke like lett hele tiden. Har ingen lyst til å mure meg inne og gråte, det er jeg sååååååå lei av. Jeg sminker meg og steller meg det beste jeg kan og går ut med Tida og treffer venner og familie. kanskje en dag jeg finner noen som setter pris på meg. [;)]

ORIGINAL: Tidabæibi sin mamma

ÅÅ ja kom dagen før så har vi litt tid å være sammen! Savner dere også. Har hengt opp bilde av Wilma til Tida i kosekroken hennes. Har laget til en madrass med puter der hun kan leke. Jeg drømte at jeg var med på fødselen din her om dagen [:D] Det gikk veldig bra.

Mange klemmer fra oss

Ååååhhh, så koselig!
Blir helt rørt jeg...
Litt hormoner å bære på om dagen, skjønner du [;)]
Gleder meg til å se åssen dere har fått det..!

Å, du, vi kommer gjerne dagen føre [:)]
Håper det blir den 15e el 22e da... Juhu!
Har dere plass for oss 2, inkl den stoooore magen..? hehe..
Kan jo komme en av de helgene uansett om det blir felles treff eller ikke [:D]

Oi skjed mye hos deg i sommer, det var trist å høre[&:] 
Sender deg og Tida en stor klem.
Ikke morro å må gå gjennom noen sånt, særlig når barn er inne i bilde.
Så koselig at søsteren din flytter inn til dere da.

ORIGINAL: Marianne83

Hei[:)] Trist å høre at du ikke har hatt det så lett, håper det går bra med dere nå. Godt at dere har familien som stiller opp og hjelper! Klem fra oss!
Signerer og sender masse mot og viljestyrke din veg!!![:)]

Hei, hei!
Så koselig å høre at det går bra med dere nå. Har tenkt masse på dere siden sist vi møttes.
Maja begynner i barnehagen i morra og jeg på jobb på tirsdag, så det blir fullt kjør, hehe.

Topp at du har fått lønnsøkning! Hurra!

klem, M

Back
Topp