augustbaby 2008 logo

monica1981

Betatt av forumet
Når jeg laget min nye ticket til barn nr 2 så var jeg så uheldig og slettet url adressen til logoen av tilhører augustbaby 2008 blå skrift - noen som har den ??? [:)][:)][:)][:)]

Har den ikke, men vet logoene ligger under "viktigste tråder", på topp... [:)]

Ja den ligger der - men jeg har ikke peiling på hvordan jeg får den inn ved tickerne mine [&:] er absolutt ikke flink i data [&:] prøvde å kopiere bildet og legge det inn men var vist ikke så enkelt [:D]

Gratulerer med spiren i magen[:)] tatta ringtesten for å se hva kjønn som kanskje ligger der?[;)]

Du må gå inn på profilen din, for å lime inn august logo linken inn der. Trykke oppdater. Så skal den ligge der[:)]

Høyreklikk på logoen(bildet) Velg egenskaper og kopier URL-adresse du da får opp. Så må du vel ha de img kodene foranog bak..?? Det er jeg ikke så flink på...

Gratulerer så mye med ny spire!!![:D]

weeeeheeeeeeeeeeeee fikk det til [:)][:)][:)][:)]

måtte sette til slutt :) :):)

Takk for gratulasjon [:D] Gleder meg veldig [:D] Svigermor mener at det må være en jente siden jeg har fått diagnosen hyperemesis gravidarum - ekstrem svangerskapskvalme [&:][&:][&:][&:][&:][&:] Var bare litt kveldskvalm sist så dette svangerskapet er av et helt annet kaliber enn det sist [:)][:)] Men termin er august igjen

Back
Topp