~August2021~

Jippi, det har begynt å regne, og det noe så skikkelig også :)
 
Siste arbeidshelg på ei lita stund. Jobbet tre helger på rad. Ungene kommer hit på mandag. Skal jobbe hele uka (trur eg) Kommet inn på rehabilitering i løpet av høsten.

Kva bala folk med på lørdagskvelden? Eg vaske klær faktisk.

Glemte å skrive ferdig før eg trykka send isted;)
Jeg har plantet om et par planter :)
 
Bretta tøy eg. Hodepine og opp 4.50 pga jobb i morgen. Kollektivtransport som gjer at eg må opp så tidlig. Men gjer meg ingenting å jobba helg, eg går ikkje ut for tiden ;)
Kjedelig med hodepine og opp kl 04:30 i morgen tidlig. Får håpe du får sove godt i natt.
Hvorfor går du ikke ut for tiden?

Jo, har ikke bare plantet om planter i dag, vært på sentret og handlet en del nye klær til Lille U til skolestart (og litt til frøkna).
Han i likhet med de andre fikk en kosedag med litt shopping alene med oss like før skolestart. Riktignok litt mindre enn hva de andre fikk på grunn av smittesituasjonen, men han var super fornøyd. Fikk nye klær, milkshake og pokemonkort
 
Kjedelig med hodepine og opp kl 04:30 i morgen tidlig. Får håpe du får sove godt i natt.
Hvorfor går du ikke ut for tiden?

Jo, har ikke bare plantet om planter i dag, vært på sentret og handlet en del nye klær til Lille U til skolestart (og litt til frøkna).
Han i likhet med de andre fikk en kosedag med litt shopping alene med oss like før skolestart. Riktignok litt mindre enn hva de andre fikk på grunn av smittesituasjonen, men han var super fornøyd. Fikk nye klær, milkshake og pokemonkort

Mykje smitte, folk er håpløs med avstand og munnbind. Eg risikere ikkje å bli smitta. Er fullvaksinert men er forsiktig enda. Eg skal heldigvis opp 4.50 og ikkje 4.30. Eg har vert på kino og restaurant med ungene. Shopping til skulestart også men tar små skritt.
 
Mykje smitte, folk er håpløs med avstand og munnbind. Eg risikere ikkje å bli smitta. Er fullvaksinert men er forsiktig enda. Eg skal heldigvis opp 4.50 og ikkje 4.30. Eg har vert på kino og restaurant med ungene. Shopping til skulestart også men tar små skritt.
Sånn sett, litt som oss.
Blant annet når vi var på sentret før i dag var vi blant de få som brukte munnbind.
Hadde sjekket utvalget i de forskjellige butikkene på deres nettsider på forhånd slik at vi kunne være inne på sentret i kortest mulig tid, og i en butikk i nærheten av parkeringen slik at vi slapp å gå gjennom store folkemengder gjennom sentret.

Gleder meg til neste uke, da får mannen siste dose.

Må også se ting litt an de nærmeste dagene. Frøkna lekte med nabo jenta her om dagen, og de er i karantene nå :(
Heldigvis var første testen av dem negativ så tror det skal gå greit
 
Sånn sett, litt som oss.
Blant annet når vi var på sentret før i dag var vi blant de få som brukte munnbind.
Hadde sjekket utvalget i de forskjellige butikkene på deres nettsider på forhånd slik at vi kunne være inne på sentret i kortest mulig tid, og i en butikk i nærheten av parkeringen slik at vi slapp å gå gjennom store folkemengder gjennom sentret.

Gleder meg til neste uke, da får mannen siste dose.

Må også se ting litt an de nærmeste dagene. Frøkna lekte med nabo jenta her om dagen, og de er i karantene nå :(
Heldigvis var første testen av dem negativ så tror det skal gå greit

Håper det går bra, ja.

Vi var relativt raske på senteret i dag vi også. Måtte ha tak i litt til skolestart og mat til helga men det falt greit fort på plass (utenom den klokka jeg ikke fikk, da)

Jeg kjenner ingen som er smittet, men det er jevnt høyt smittetrykk og det siste nå er visst i alle fall delvis her i bygda, utfra det jeg har hørt.
 
Gjør vondt i brann - hjertet nå, ja

Ja tunge tider for alle. Det er ein stor feilvurdering med nachspiel på stadion og dette med jentene gjer da utilgivelig, om det er sant. Men burde jo ikkje tatt med jenter inn uansett...
 
God morgen
Var på revy i går med noen venninner å så var vi en tur på byen etterpå, det har jeg ikke vært siden 2017. Morsomt,

blir en rolig dag i dag tror jeg, vært en fin og sosial helg :)
 
Da er huset reint, alt er rydda av synlig rot ;) Bad skal eg ta i morgen. Ungene har fått sine skulesekker med nytt innhold i penaler, matboks og drikkeflasker. Nye klær også:)

Andre som er klar til skulestart? Syns ferien har gått så fort. Dei siste tre ukene fauk avgårde, med all jobbingen min :)
 
Da er huset reint, alt er rydda av synlig rot ;) Bad skal eg ta i morgen. Ungene har fått sine skulesekker med nytt innhold i penaler, matboks og drikkeflasker. Nye klær også:)

Andre som er klar til skulestart? Syns ferien har gått så fort. Dei siste tre ukene fauk avgårde, med all jobbingen min :)

Ei uke igjen her, men to av tre unger har fått ny skolesekk, eldste så ikke poenget, mellomste måtte ha større, har hatt den siden 1. Og begynner i 5. Og minste fikk sin første, hun begynner jo i 1.

Pennalet til minste var fullt, mellomste og eldste har jeg kjøpt påfyll til.

Matbokser og drikkeflasker har vi. Klær har vi vel mer eller mindre kontroll på nå. Må vaske skjorter.

Men huset ser ikke ut. Ikke på villkår. Og det lar seg ikke rydde på en dag heller.
 
Da er huset reint, alt er rydda av synlig rot ;) Bad skal eg ta i morgen. Ungene har fått sine skulesekker med nytt innhold i penaler, matboks og drikkeflasker. Nye klær også:)

Andre som er klar til skulestart? Syns ferien har gått så fort. Dei siste tre ukene fauk avgårde, med all jobbingen min :)
Ikke litt klar engang , må vel få fikset sekk , pennal og diverse før onsdag
 
Ei uke igjen her, men to av tre unger har fått ny skolesekk, eldste så ikke poenget, mellomste måtte ha større, har hatt den siden 1. Og begynner i 5. Og minste fikk sin første, hun begynner jo i 1.

Pennalet til minste var fullt, mellomste og eldste har jeg kjøpt påfyll til.

Matbokser og drikkeflasker har vi. Klær har vi vel mer eller mindre kontroll på nå. Må vaske skjorter.

Men huset ser ikke ut. Ikke på villkår. Og det lar seg ikke rydde på en dag heller.

Eg hadde ikkje trudd eg skulle klare begge rommene til ungene, kjøkken og stua. Og gangen. Alle gulv er vaska.

Eldste fikk sekk i 5, den vare til ungdomskole. Yngste har 1 trinn sekken, den holder eit år til. Han får ny til 5 trinn ja.
 
To vegger unnagjort, 1,5vegg igjen!
På toppen av trappa var det helt åpent ut til trappa mellom stolpe og kott med luka. Det går ikke å ha det slik, rett utenfor minstens rom :p så svigers fikk satt opp en grind, malt i samme farge. Syns ikke det så så verst ut :D
 

Vedlegg

  • IMG_20210815_212954.jpg
    IMG_20210815_212954.jpg
    2,1 MB · Visninger: 7
  • IMG_20210815_213040.jpg
    IMG_20210815_213040.jpg
    2,1 MB · Visninger: 7
  • IMG_20210815_213314.jpg
    IMG_20210815_213314.jpg
    1,8 MB · Visninger: 7
Back
Topp