August

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Selvfølgelig klarte jeg ikke å la vær å snike :-P ... og det har kommet noen som har termin rundt 1-2.august nå! :-O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Selvfølgelig klarte jeg ikke å la vær å snike :-P ... og det har kommet noen som har termin rundt 1-2.august nå! :-O

Wææææ!!! Vilt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh! Fleshback til november/ desember 2011. Fikk julibaby i 2012 da, men trodde det skulle bli augustbaby ;) Liten påminnelse om at vi er kommet langt :D

Det er helt vilt!! Føler det var i går eg meldte meg inn her :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Og det er allerede noen i jan14 som har født. 8 uker før termin, men dog!

Wow! 8uker før er jo ikke sååå tidlig da.. da er det ikke lenge igjen for de i januar nå :-P

Wow! 8uker før er jo ikke sååå tidlig da.. da er det ikke lenge igjen for de i januar nå :-P

Er vel ingen som ønsker å føde 8 uker før, men bare at de med termin i 2014 da er begynt, er nok til å gi meg litt sommerfugler i magen!

Er vel ingen som ønsker å føde 8 uker før, men bare at de med termin i 2014 da er begynt, er nok til å gi meg litt sommerfugler i magen!

Selvfølgelig ikke, generellt ingen som vil føde før uke 36/ 37 om man kunne fått valgt selv
Det jeg mente var at når det først skal skje, så er det veldig liten sjangs for senskader ved å bli født i uke 32, kontra f.eks 27..
Heldigvis gikk det bra :-)

Ja, er veldig rart å tenke på at januargjengen har begynt å fått sine små nå ;-)

Back
Topp