August!

Hvordan går det med alle? Hatt en liten pause herfra, bare vært innom å kikka på "nyeste" innimellom. I juli har vi flytta fra oslo til hamar, pluss at vi har kjørt til mo i rana på familiebesøk :) Lille O blir så altfor stor, er høyt og lavt. Går gjennom en surveperiode nå, men har lest at d ofte er sånn før de har et utviklingssprang.. så får bare vente og se! Han er jo så fin den gutten, og NÅ kjenner jeg at jeg begynner å få lyst på nr 2 :p Meeen, to år på skole først!! Fortell litt og dere og sommer og bebiss daaa :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så koselig, trives dere på nytt bosted?:)
Her har det stort sett gått til jobbing i sommer, men nå har jeg endelig sagt opp jobben min og skal være hjemme litt med guttungen, kanskje også ta opp noen fag som privatist. Lillegutt er også høyt og lavt, og dagene er travle med å passe på en liten en som kommer seg overalt og vil utforsøke. Kjenner selv jeg tenker på nr 2 nå, men må nok dessverre vente litt til jeg også ja.
Bare 15 dager til vi skal fly over atlanteren og kose oss på familie treff i USA, både gleder og gruer meg. Kjenner at det er mye å tenke på når det gjelde plannlegging av flytur og pakking. Hjelpes!!
 
Husk at vi også har skjult gruppe å ta i bruke, har nylig lagt inn innlegg med bilde der:)
 
Ja, dere skal på tur snart!! Det blir spennende! :)
Vi trives veldig godt, akkurat begynt i ny jobb, skolen starter på mandag. Men merker at e hel jobbdag uten O kan være liiitt lenge :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skal noen av barna begynne i bhg nå i august?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Lille gutten min skal det. Begynner på onsdag neste uke. Gruer meg!
 
Skjønner deg godt! Jeg gruer meg til september når min begynner. Selv om skolen min er ti min gange unna... Men det blir sikkert bedre for oss når vi ser at det går bra med dem der... Håper jeg :p Skal din gå 100% eller?
Har du kjøpt inn noe uteklær?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fikk bare 80% plass. Så må "skulke" 1 dag i uken fra studiet mitt. Har kjøpt regn dress og park dress. Tenkte litt shopping i morn hvis det er noe mer som mangler.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vår gutt skal også gå 80%, men det er selvvalgt da... Jeg går heltid sykepleie, men er aldri på skolen hver dag uansett :)
 
Fortell åssen det går med barnehagestart da :) Mini begynner ikke før 14. okt, men jeg kjenner at det er ganske nærme nå... Og jeg begynner å jobbe igjen uka etter. Da har jeg vært hjemme nesten 1 1/2 år, pjuh!
 
Back
Topp