August reiser seg opp!!

lenemor

Forumet er livet
Han har noen morsomme utviklingssprang altså - han sto og rugget og krøyp rundt seg selv lenge før han endelig klarte å krype fremover.. så gikk det tre dager så krabbet han på alle fire.

Dette har han gjort i et par uker nå, men siden han kom seg opp på alle fire har han vært ivrig på å komme seg opp i ting - vedkassa, skuffer på kjøkkenet, sofaen, etc. I dag klarte han det - han kom seg opp på knærne ved lekekassa, ved å dra seg opp etter armene... når han først klarte det reiste han seg like godt opp og sto på bena. Nå tar det vel ikke lang tid før han går da??

(han klarer fremdeles ikke å sette seg opp på rompa da [8D])

Lille gutten til mamma begynner virkelig å bli stor!

Jaaa så det på filmen!!! SÅ flink han er!! Jeg er imponert.. for jeg ser for meg at han er en liten baby enda[8|] Joda tiden går utrolig fort![:D]

Jeg synes tiden har gått veldig fort.. Tenk så stor August har blitt[:)] Han er kjempe flink!!!

Så flink gutt. Han har blitt stor ja!! Moro når de utvikler seg altså!

Så flink og stor gutt du har lenemor!!![:D]
Venter bare på att Syver skal begynne og reise seg opp også,han prøver virkelig...men har ikke helt teknikken enda..[8D] Men skjer det like plutselig som da han begynte å krype,så kan det jo skje allerede i morgen![:D] Er jammen meg ikke lenge man har baby i hus...[:(][8D]

Jøss.. [:D] For en flinkis!!! Blir snart travelere på deg da, lenemor.. [:D]
Her Maren faktisk NETTOPP sluppet seg.. Hun er jo nå 18 mnd.. Hun har gått mens hun har holdt seg over lengre tid, men har aldri tatt steget helt ut..

oj oj her går det unna. blir stor gutt ja

Han er en skikkelig tøffing ja - han gir seg ikke før han får til det han vil, så nå er det spennende å se hvor lang tid det tar før han går rundt bordene her altså - en ting er sikkert, duker og ting på bordene er ut for en stund nå [:D]

ORIGINAL: Actrine

Jaaa så det på filmen!!! SÅ flink han er!! Jeg er imponert.. for jeg ser for meg at han er en liten baby enda[8|] Joda tiden går utrolig fort![:D]

Hvilken film??? Vil også se[:D]

så flink altså!! [:D][:D]

Back
Topp