August har fått mat! *nå med bilde* Oppdatert

lenemor

Forumet er livet
Ikke det at han ikke spiser hver dag, men i dag tok vi skrittet og lagde velling til han. Han har grått masse i dag, og jeg vet ikke om det er sult eller tenner, men nå bestemte vi oss for å eliminere en ting ved å gi ekstra å spise. Lagde grøt av hirse, og tok en ts av det i tåteflaske med morsmelk - Johanna fikk gi flaska og var så stolt at hun nesten sprakk - og lillebror? Han drakk i seg hele flaska med stor entusiasme - fortsetter det slik blir overgangen til fast føde en lek! [:D]

Her er den stolte søster... og med skikkelig rart perspektiv så ser lillebror ut som om han er like stor som henne - han har litt igjen før han tar igjen henne altså

[hr]
Oppdatering 8. mars

Ja, det ble en helt vanlig natt - ingen ekstra søvn (det hadde vi ikke regnet med altså), men heller ingen mageknip, gråt eller annet tull (noe vi fryktet). Ser ut som om han er helt uberørt av hele seansen, så i dag skal det kjøpes grøt (det å lage grøt fra bunnen er greit nok når han skal ha en hel porsjon, men å styre en halvtime for en teskje - vel, det gidder jeg ikke)

Så kjempebra da [:D]
Hvis dette kan hjelpe, så hvorfor ikke.
Og jeg kan godt se for meg at det var ei stolt storesøster ja

Så bra , kan se for meg den stolte storesøsteren

Ååååå!! Se på lille-bolla.. [:D] Du har helt tydelig fløøøøøte i puppene lenemor! [:D]
Men så herlig å se den stolte storesøsteren da.. [:)]
Herlige barn dere har altså.. [:)]

For ett herlig bilde, og man ser tydelig at Johanna er stolt asså [:D]
Og det er jo kjempe bra, om det å gå over til fast føde går så bra som det [:D]

Spennende med grøtdebut da. KJekt at han likte det. Og Johanna var søt som "matmor" da!

Så bra. Frida fikk gi maja most banan med melk med skje i helgen, og det var en kjempehit. Maja syntes det smakte grusomt første dagen, andre dagen var det litt bedre og i går likte hun det. I dag er det grøt (velling) som står for tur. Det tipper jeg at hun liker fra første øyeblikk.

ORIGINAL: Almyrida81

Ååååå!! Se på lille-bolla.. [:D] Du har helt tydelig fløøøøøte i puppene lenemor! [:D]
Men så herlig å se den stolte storesøsteren da.. [:)]
Herlige barn dere har altså.. [:)]

Johanna så rimelig stolt ut der ja[:D]. Hun blir mer og mer lik deg synes jeg[;)] Jeg ser August begynner å bli god og rund[8D]. Slik som de skal være mener nå jeg[:)]

Se her ja!! så kos at storesøster gir lillebror mat! Kan tenke meg hun var stolt ja! Herlige gutten!

Håper dere finner ut av det sovegreiene nå.. ikke at jeg kan komme med noen fantastiske råd!

Så flott at det gikk så bra - og så kjekt for storesøster å få hjelpe til[:)][:)]

Back
Topp