August eller sept?

marlene87

Gift med forumet
Noen som har termin helt i slutten av august?
Fødte 11dager før tiden sist, men det betyr ikke at det skjer denne gang. Vanskelig å velge forum. Tungvint å skrive dobbelt med innlegg...

Tja, jeg ville blitt på August tror jeg. Ikke at jeg ikke vil ha deg her altså:)
Sist fødte jeg 3 uker før tiden, men det betyr ikke at jeg har en fot inne hos August denne gangen likevell :)

Tja, jeg ville blitt på August tror jeg. Ikke at jeg ikke vil ha deg her altså:)
Sist fødte jeg 3 uker før tiden, men det betyr ikke at jeg har en fot inne hos August denne gangen likevell :)

Det er mer vanlig å gå over tiden da:) får bare se det ann etterhvert:)

Jeg har termin 27 august, men skriver mest her :P
Oppdaterer like mye på begge gruppene, men er mest aktiv her flr her er det mer skravling :)

Syns dokke kan holde seg her med oss :P hehe, kosligare med fleire skravlehøne :D

Jeg har termin 29 aug,men gikk max på overtid sist..så jeg henger her;)

kan fort havne på aug ;)

Jeg henger bare her, har termin 6 sept da, men fødte 5 uker for tidlig sist (vannet gikk):confused:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Har termin 27 august.. skriver litt innlegg her inne også selvom d er tvilsomt d går over tiden, mye mulig jeg føder i juni/juli pga manglende livmorhals..

Har termin 27 august.. skriver litt innlegg her inne også selvom d er tvilsomt d går over tiden, mye mulig jeg føder i juni/juli pga manglende livmorhals..

høh? manglende livmorhals???

Har operert 2 ganger i livmorhalsen pga celleforandringer av grad 3 (siste grad før mulig kreftdannelser) så har derfor fjernet omtrendt hele livmorhalsen å har derfor ikkenoe som "holder igjen" .. Derfor er dette ett risikosvangerskap å jeg må ta d veldig med ro, muligens ligge etterhvert.. Sjangsen for å miste er der hele svangerskapet å jeg skal være veeldig glad når/om jeg passerer de første 24 ukene :) Men har veldig god oppfølging av spesialist hele svangerskapet.. :)

Jeg henger bare her, har termin 6 sept da, men fødte 5 uker for tidlig sist (vannet gikk):confused:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vannet gikk allerede i slutten på juli til meg sist (hadde termin sept), men de klarte å "lappe" det sammen, så han endte i august istedet :P

Back
Topp