August 2018 - Våre viktigste tråder!

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Lager en tråd som samler våre viktigste tråder under ett, så slipper vi å få så mange festede innlegg - ikke minst håper jeg at det både kan bli lettere å finne sentrale tråder og tema, og finne tråder som handler om det vi kanskje lurer mest på slik at vi heller ikke trenger å starte nye tråder om samme tema igjen og igjen.

Legger inn det som er festet til nå samt noe ekstra. Hyl ut hvis det er tråder dere savner og mener bør ha en plass her!

—-

Terminliste
Terminliste etter OUL

Datoliste OUL
Nedtelling til OUL
TUL og øvrig ultralyd

Hvilket kjønn er augustbabyen? :sign17:sign19
Tippetråden

Hva skal barnet hete?

Den store utstyrstråden
Den store vogntråden

Håndarbeidstråd

Tilbudstråd
e-Bay tråden

Skravletråd
Jubeltråd
Klagetråd

Tvillingtråden
Vi med ivf / icsi / aih-spirer

Magebilder
Ultralydbilder
Vogngalleri

Fødeliste
Oversikt født/føder/venter

Svangerskapskontrolltråden
 
Last edited:
Hvordan lager du sånne pene linker? Altså at det synlige er det du vil kalle den og ikke hele stien. :)
 
Hvordan lager du sånne pene linker? Altså at det synlige er det du vil kalle den og ikke hele stien. :)

Jeg skriver tittelen jeg vil ha og markerer teksten før jeg velger link-symbolet, der jeg limer inn linken. Så blir det så fint atte!
 
Prøver å komme meg inn på terminliste etter oul, men blir av en eller annen grunn logget ut når jeg trykker på den ?!
 
Prøver å komme meg inn på terminliste etter oul, men blir av en eller annen grunn logget ut når jeg trykker på den ?!

Så rart. Jeg kommer rett inn på den.

Andre som har problemer?

Legger linken i et nytt innlegg under her ...
 
Back
Topp