August 2018 - Oslo - treff

Nytt forslag til trefftid: fredag 16.11. Hjemme hos meg eller café? Er kl. 13 fin møtetid?

Jeg skal opereres den 15. så jeg vet ikke hvordan formen min er dagen etter, men om det skulle vise seg at jeg føler meg OK så er jeg med! Leste noe om at jeg måtte ligge i ro i to uker i etterkant, men jeg kan vel gå i slow motion? :hilarious:
 
Ta høyde for at jeg ikke har bil evt. Men grei tilgang på t-bane fra Majorstuen.
Jeg har en avtale på Rikshospitalet 12:30 på fredag. Tipper det tar en halvtime, maks en time. Møtes på Majorstua etter det? Majorstua er på veien hjem.
 
Hva med å møtes på kurs i babymassasje? Det er gratis siden det er en del av instruktørutdanning. Ved Stortinget :) Det er 4 ledige plasser sist jeg snakket med dem!

«I forbindelse med Instruktørkurs i Oslo i November arrangeres et gratis introduksjonskurs. Kurset går over tre dager, onsdag 14. november, torsdag 15. november og fredag 16. november. Det er ønskelig at deltakerne kan komme alle tre dager. Babyen bør være 6 uker gammel opp til krabbealder. Vi starter kl 13.30 og holder på i ca 1 time. Dere får kurshefte og olje, og vil få en innføring i massasjestrøk og strekkøvelser. Ta kontakt med lærer: Jannicke Christensen, post@pustibakken.no for påmelding. Kun 6 plasser.»
www.babymassasje.no
 
Hva med å møtes på kurs i babymassasje? Det er gratis siden det er en del av instruktørutdanning. Ved Stortinget :) Det er 4 ledige plasser sist jeg snakket med dem!

«I forbindelse med Instruktørkurs i Oslo i November arrangeres et gratis introduksjonskurs. Kurset går over tre dager, onsdag 14. november, torsdag 15. november og fredag 16. november. Det er ønskelig at deltakerne kan komme alle tre dager. Babyen bør være 6 uker gammel opp til krabbealder. Vi starter kl 13.30 og holder på i ca 1 time. Dere får kurshefte og olje, og vil få en innføring i massasjestrøk og strekkøvelser. Ta kontakt med lærer: Jannicke Christensen, post@pustibakken.no for påmelding. Kun 6 plasser.»
www.babymassasje.no
Det var i grunn en god idé.
 
Hva med å møtes på kurs i babymassasje? Det er gratis siden det er en del av instruktørutdanning. Ved Stortinget :) Det er 4 ledige plasser sist jeg snakket med dem!

«I forbindelse med Instruktørkurs i Oslo i November arrangeres et gratis introduksjonskurs. Kurset går over tre dager, onsdag 14. november, torsdag 15. november og fredag 16. november. Det er ønskelig at deltakerne kan komme alle tre dager. Babyen bør være 6 uker gammel opp til krabbealder. Vi starter kl 13.30 og holder på i ca 1 time. Dere får kurshefte og olje, og vil få en innføring i massasjestrøk og strekkøvelser. Ta kontakt med lærer: Jannicke Christensen, post@pustibakken.no for påmelding. Kun 6 plasser.»
www.babymassasje.no

Dødsgod idé, men er dessverre opptatt 14. og 15. :/
 
Med tanke på hvordan Leah har vært siste tiden så tror jeg dessverre et treff blir for mye for henne. Vi må allerede på HS tirsdag og AHUS torsdag, tror det er nok.
 
Med tanke på hvordan Leah har vært siste tiden så tror jeg dessverre et treff blir for mye for henne. Vi må allerede på HS tirsdag og AHUS torsdag, tror det er nok.
Skjønner det, Victoria. Du får si ifra når hun tåler sosiale treff bedre.
 
dobbel
 
Har det blitt noen treff der nede?
 
Back
Topp