August 2018 - Oslo - treff

Vi treffes onsdag 24. kl 13:00
 
Hvordan gikk det på treffet egentlig?
 
Nytt forslag til trefftid: fredag 16.11. Hjemme hos meg eller café? Er kl. 13 fin møtetid?
 
Jeg kommer til Oslo 8.-12. november. Noen som kanskje vil treffes til lunsj fredag eller lørdag? Neste uke altså.
 
Om jeg og Leah skal med må det bli før kl 13 da vi må dra senest (og helst før) kl 14 for å ikke havne i rushtrafikken ut av byen.
 
Om jeg og Leah skal med må det bli før kl 13 da vi må dra senest (og helst før) kl 14 for å ikke havne i rushtrafikken ut av byen.
Når passer det? 12? Om vi tar det hos meg, som det ser ut til å være grei stemning for, slipper du i alle fall køen til Ryen, og den er jo gjerne verst. Jeg kan servere en enkel lunsj bestående av å sette fram brød og pålegg til selvbetjening:)
 
Når passer det? 12? Om vi tar det hos meg, som det ser ut til å være grei stemning for, slipper du i alle fall køen til Ryen, og den er jo gjerne verst. Jeg kan servere en enkel lunsj bestående av å sette fram brød og pålegg til selvbetjening:)

Hvor bor du? :)
 
Ta høyde for at jeg ikke har bil evt. Men grei tilgang på t-bane fra Majorstuen.
 
Back
Topp