August 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Huff.. MYE rot nå syns jeg. Må logge inn HVER gang jeg skal bruke appen, og nå er skjult forum borte igjen..
 
Tips: installer Tapatalk og søk fram forumet der. Det fungerer mye bedre enn appen, den avinstallerte jeg etter en uke. Jeg har ikke hatt noe problem med forumet.
 
Jeg har spurt om tilgang, men har ikke fått svar??
 
Jeg har fremdeles problemer med å komme inn på skjult. Fungerer 1 av 100 ganger.. Må jeg få ny tilgang eller er dette en feil som rettes opp? Utrolig kjedelig! Og jeg håper at tilgangen ikke blir borte pga trøbbel på appen.
Går jeg inn via nettserver på telefonen, så kobler den automatisk til appen når jeg trykker forum, så kommer ingen vei der heller [emoji13]
 
Jeg har fremdeles problemer med å komme inn på skjult. Fungerer 1 av 100 ganger.. Må jeg få ny tilgang eller er dette en feil som rettes opp? Utrolig kjedelig! Og jeg håper at tilgangen ikke blir borte pga trøbbel på appen.
Går jeg inn via nettserver på telefonen, så kobler den automatisk til appen når jeg trykker forum, så kommer ingen vei der heller [emoji13]
Tapatalk [emoji106]
Da får du opp skjult i alle fall.
 
Er tydeligvis appene som tuller.
Jeg kommer inn på sjult om jeg bruker pc... Greia er bare at jeg har nettbrett å mobil med meg på ferie...
Håper jeg forblir medlem til jeg er tilbake.[emoji6][emoji4]
 
Back
Topp