August 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Skjult forum ble borte etter at appen ble oppdatert? Har jeg ikke tilgang?:/
 
Ny telefon i dag og etter det er skjult forum borte.. Hvordan få tilgang igjen?
 
Irriterende å ikke Kunne få sjekke noen linker fra appen.... såfall akkurat nå:p
 
Jeg får ikke til å søke på antall innlegg. Får bare opp hovedsiden til appen på bv. Må det gjøres via pc?
 
Hei jenter!!

August 2017 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten

  • Terminlisten til gruppen finner du herDu må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (se nederst i denne tråden hvordan du selv sjekker hvor mange innlegg du har) Ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg

  • Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned. De som har vært medlem mindre enn en måned kan få tilgang til skjult ved å ha skrevet 100 innlegg istedenfor 50.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.


Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden eller på profilveggen til TGA.


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Camilla_91


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt ( gjelder kun på desktop) :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!


___________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)
Kan du linke til ny terminliste her? :happy:
 
Skjult forum er plutselig borte hos meg (bruker mobilappen). Har prøvd å logge ut og inn igjen på nytt osv. men forumet er fortsatt borte. Har jeg mistet tilgang eller hvordan finner jeg det igjen?
 
Er det noe til på appen? Jeg må hele tiden logge meg på, og i tillegg mistet jeg tilgang på skjult forum..
 
Ja, får gjøre det[emoji6][emoji23]
Tror jeg slår til med Good wife og blå plommer. Og bestille nakkemassasje av mannen. Må bare få de andre barna til å skjønne at det faktisk er natt, på tross av sol og varme..
 
Back
Topp