Aueeee!!!

Måneogsol

Forelsket i forumet
Idag har jeg hatt SKIKKELIG menssmerter. kjenner det tar et skikkelig tak i ryggen, nederste delen av magen og blir sånn "nummen" i beina. Er det fler som kjenner de menssmertene veldig godt?
 
Ligger og ser på klokken når jeg bare har litt menssmerter jeg. Med dine så hadde jeg ringt føden:confused:
 
Hadde en runde i helgen med kraftige mensensmerter som gikk i tak. Lå og kikket på klokken mens det pågikk mens jeg lurte på om jeg skulle ringe føden. Det slapp heldigvis taket etter et par timer. Dine høres veldig sterke ut og jeg tror nok at jeg i ditt tilfelle at jeg ville forhørt meg med jordmor/lege evt føden.
 
Oii! Takk for svar. Skal prøve å sove, hvis det ikke gir seg snart så må jeg nok ta en tlf
 
Hvordan går det?
 
Hadde også litt menssmerter i går. Men det var så vidt jeg merket noe til de, de gjorde ikke vondt. Gjorde meg likevel litt engstelig, var på nippet til å ringe føden. Hadde da ringt føden om jeg var deg:) Håper det har blitt bedre, og lykke til.
 
Høres ikke noe særlig ut. Har heldigvis ikke noe særlig, merker jeg kan få noe som kan minne om menssmerter ved mye luft/treg mage.. Men det er det eneste.

Hvordan går det nå? Hjalp det å få sove litt?
 
Jeg fikk sovet etter mye vridning og vending. Magen er ganske tung idag. Kjenner fortsatt noe men ikke like sterkt. Kjenner liv inni der, det er vel et godt tegn?
 
Jeg fikk sovet etter mye vridning og vending. Magen er ganske tung idag. Kjenner fortsatt noe men ikke like sterkt. Kjenner liv inni der, det er vel et godt tegn?
Liv er et godt tegn ja :)
Du hadde tvillinger, hadde du ikke? Hvor i magen er smertene?
 
Liv er et godt tegn ja :)
Du hadde tvillinger, hadde du ikke? Hvor i magen er smertene?
De var nederst i magen. Så var det jo ryggen og nummen i lårene og. Er bedre nå, tvillinger ja :) de driver og beveger seg nå og. Så håper det kun var sånn igår og natta.
 
Back
Topp