Auee!!!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Nå må jeg syte litt altså.. har siden igår hatt vondt i magen min! [:(]  Har pakket og løftet  tungt igår, pluss at jeg stressa med hestene. (måtte rekke rørleggeren.. som for øvrig ikke kom før to timer etter.. *grr*) Hadde konstant vondt igår.. kjentes ut som det brant og stakk i magen min. Har samme type vondt nå, men at det kommer i tak. Den er helt hard og det gjør driiit vondt og dytte på livmora. [:(]

Så nå skal jeg ta meg en dusj og se om det hjelper litt på au-auen..

Uff da :( Det hørtes ikke godt ut :( Jeg hadde ringt jm å spurt jeg!

Uffda....sender deg en stor klem
Hvis du føler at ting ikke er som det skal være, så ring føden og forklar hvordan du har det.
Hvis det er kynnere du har, så skal ikke de være vonde og regelmessige. De kan være ubehagelige, men de skal ikke være vonde. Da kan det være premature rier.

Jeg hadde også en travel dag i går, løfta og bar mange ting. Og stressa litt. På ettermiddag/kveld hadde jeg kjempe vondt i magen. Den var knall hard, og jeg klarte ikke sitte normalt.
Jeg har jo født før, så kjente at det ikke var rier. Så roet meg med det. I dag er jeg fin i form igjen....

Men stol på magefølelsen din, og ring føden dersom du er urolig for hva det kan være[:)]

ORIGINAL: FrøkenS

Nå må jeg syte litt altså.. har siden igår hatt vondt i magen min! [:(]  Har pakket og løftet  tungt igår, pluss at jeg stressa med hestene. (måtte rekke rørleggeren.. som for øvrig ikke kom før to timer etter.. *grr*) Hadde konstant vondt igår.. kjentes ut som det brant og stakk i magen min. Har samme type vondt nå, men at det kommer i tak. Den er helt hard og det gjør driiit vondt og dytte på livmora. [:(]

Så nå skal jeg ta meg en dusj og se om det hjelper litt på au-auen..

Jeg har hatt det samme en gang for et par uker siden. Det var helt forferdelig. Vi var på tur med barnehagen og glemte noe i barnehagen som vi MÅTTE ha. Jeg var den eneste med lappen og bil så jeg måtte løpe over et jorde fyllt med dyp snø, og jeg hadde på meg tykk dress. Var veldig stressa og bevegde meg nok for fort. Hadde skikkelig tak og stikking i magen hele den kvelden, og dagen etter. Det jeg gjorde var å holde senga den kvelden og dagen etter, ta det HELT fullstendig med ro, og da ga det seg. Lykke til[:)]

Jeg også har hatt sånn vondt for ei stund siden. Jeg lå en hel dag og syntes synd på meg selv og trodde noe var galt, for jeg hadde så vondt. Men så kom jeg på at jeg hadde rydda og pynta fryseren dagen før, og hadde nok fått strekt på magen litt for mye. [8D] Dagen etter var jeg like god igjen heldigvis..
Merker at jeg får lett vondt i magen og ryggen, vist jeg stresser på for fælt om dagen. Det kan jo være det med deg også?
Men er du litt usikker så ring føden!..

Æsj.. takk for alle tankene [:)] Setter veldig stor pris på de!
Men dusjen hjalp ikke.. var godt når jeg stod der, men er like vondt igjen nå...[:'(] Har ringt samboer og han kommer tidlig hjem idag.. *søte mannen* Så nå skal jeg prøve med litt frisk luft.. eller.. stall-luft.. Så får vi se om litt bevegelse kan hjelpe på! (kanskje det bare er luft?)
Ha en fin dag videre søte mai-mamma'r! [:)]

Back
Topp