Audietiv

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Min datter er sterkt audietiv sier pedeler i barnehagen :) har googlet det før.., men nå finner jeg ikke noe som forklarer hva det menes med å være audietiv. Lyst til å hjelpe meg :) den linken jeg fant sist gav en god beskrivelse. Vet jo hva det går ut på.. At hun lærer fort osv.. Men skulle så gjerne ha lest alle punktene :)

Det betyr at hun lærer best ved å høre. Altså at hun lærer mye ved å bli fortalt ting, plukker opp ting hun hører. Søk auditiv, så finner du mer. Det har ikke noe med diagnosen som ligger i linken over her å gjøre.

Det betyr at hun lærer best ved å høre. Altså at hun lærer mye ved å bli fortalt ting, plukker opp ting hun hører. Søk auditiv, så finner du mer. Det har ikke noe med diagnosen som ligger i linken over her å gjøre.

helt korrekt:) men er så mye mer.. Husker at på den linken jeg fant for en stund siden, så sto det mye mer.. Ikke bare om at de er flinke på hukommelse og lære.. Men mye annet:) husker at 90% stemte på henne, og skulle vise pappaen hennes det:)

Her står det ingenting om å lære fort. Tvert imot..

Har du funnet ut noe mere? Ble nyskjærrig jeg nå

jeg har ikke funnet ut noe mer:) men er korrekt det som hage sier.. Er ingen diagnose som linken viser til. Har mye med læreevne å gjøre. At hun tar ting fort.. Men var også mye annet.. Men nå finner jeg ikke tilbake til den linken..

Dette er riktig svar :-)

Kan det være at du har søkt på mer enn kun ordet auditiv? For i ordet auditiv ligger det jeg skrev, men søker du auditiv læring/hukommelse osv, vil du få andre resultater, kanskje der du fant lista?

Back
Topp